NÄRINGS INNEHÅLL I OLIKA FODERÄMNEN (DEL2)

M

mirjada

DEL 1
............................................................
Hejsan alla glada forum läsare!
Jag håller på att samla in och sammanställa en lista över olika foderämnen och dess närings innehåll.
Listan tänkte jag sedan lägga ut på min hemsida så att den som har funderingar på nått speciellt foder ska kunna gå in kolla, och räkna utan att behöva fara runt till olika försäljare eller snurra runt på nätet utan att hitta.
VAD HAR DU FÖR FODER TILL DIN HÄST?
VET DU NÄRINGSINNEHÅLLET I FODRET?
Skriv ner det du vet... namn på fodret, mj, srp, ca, p mm, hur stor förpackning och cirka pris så tar jag med det på min lista. Jag vill även ha med mineraler, vitaminer och andra tillskott på denna lista.
Du kan skriva det du vet här eller skicka det i ett mail till mig!
mirjada@astrom.net
Jag tar även gärna en kort kommentar om vad du tycker om just det fodret/tillskottet.
TACK TILL ALLA ER SOM HJÄLPER MIG!

............................................................

DEL 2

Nu har jag fått ihop ganska många foder... 75st från 7 tillverkare och det finns mer. Har mailat med alla tillverkare och dom tycker också att det är en super idee.
Men frågan nu är.....
På vilka sätt ska du kunna hitta rätt foder?
Jag har tänkt att man ska kunna klicka i tex att man vill ha ett fullfoder för en fritids häst och så ska alla såna foder komma upp. Men behöver man kunns söka på nått annat sätt?
Vad tycker du?
Givet vis vill jag fortfarandr ha tips om olika foder, tillskott, mineraler mm skriv ner tillverkarens hemsida.
Maila eller skriv här!
">mirjada@astrom.net[/color]
 
Den här gången var det "magert" med foder tips...
Jag ville bara berätta för alla intresserade att...

Just nu har jag över 85olika fullfoder/kompletterings foder från 10 olika tillverkare...
Men jag vill ha fler!!!
Skriv här eller maila direkt till mig!
 

Liknande trådar

Foder & Strö Fodermarknaden formligen översvämmas av dyra, dåliga foderprodukter som marknadsförs med felaktig och falsk information. Den senaste...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
17 641
Senast: spaderÄss
·
M
Foder & Strö Hejsan alla glada forum läsare! Jag håller på att samla in och sammanställa en lista över olika foderämnen och dess närings innehåll...
Svar
8
· Visningar
1 233
Senast: mirjada
·
M
Foder & Strö Jag har tänkt skriva ihop en lista över vikten/liter på olika fodermedel. Tydligen så behövs det efter som att med jämna mellanrum ser...
2
Svar
25
· Visningar
10 756
Senast: mirjada
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp