Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Näringstillskott?

P

Pemmis

Har en kull på 4 st, som nu har blivit 5 veckor:love:
Den ena honan är magrare än dom andra. Dom har börjat äta och hon har väldig matlust. Ska jag ge henne någon form av näringstillskott eller kommer hon att växa till sej med tanke på att hon äter minst lika mycket som dom andra?

Sv: Näringstillskott?

Om hon äter, är pigg och går upp i vikt behöver du inte ge några tillskott. Det är normalt med variation i storlek inom en kull.

P

Pemmis

Sv: Näringstillskott?

Jodå, pigg är hon allt, hon är dock väldigt mycket mindre än dom andra så vi får väl hoppas på att hon snart växer ikapp.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5530 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Övr.Katt Det här är en fristående fortsättning på min tråd om att kastrera hemlös katt. Den katten, S, är numera kastrerad, vaccinerad och...
Svar
11
· Visningar
648
Katthälsa För att göra en lång historia kort blev jag jourhem åt en honkatt akut. Den hade levt ett hårt liv. Jag frågade flera gånger om det...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 532
Katthälsa Har en honkatt på ca 2 år som är hittekatt, levt som förvildad och livnärt sig på sopor. Hon kom till mig i juni då jag är jourhem, hade...
Svar
0
· Visningar
228
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
1 246

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• OS Tokyo 2020 / 2021
  • Husbil vs husvagn
  • Vad gör vi? Del CXXXIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat