Näringstillskott?

P

Pemmis

Har en kull på 4 st, som nu har blivit 5 veckor:love:
Den ena honan är magrare än dom andra. Dom har börjat äta och hon har väldig matlust. Ska jag ge henne någon form av näringstillskott eller kommer hon att växa till sej med tanke på att hon äter minst lika mycket som dom andra?
 
Sv: Näringstillskott?

Om hon äter, är pigg och går upp i vikt behöver du inte ge några tillskott. Det är normalt med variation i storlek inom en kull.
 
Sv: Näringstillskott?

Jodå, pigg är hon allt, hon är dock väldigt mycket mindre än dom andra så vi får väl hoppas på att hon snart växer ikapp.
 

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Dorinda
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Lyan
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 121
Senast: MissFideli
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 122
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Gårdar förr
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp