Näta in balkongen

Beror på balkong och katter skulle jag säga. Jag har en bamsebalkong som är typ totalt öppen och har katter som gärna klättrar, så här blev det helt sonika en bur stående i balkongen typ. Jag byggde en stomme i 45*45 mm regel och så har jag gjort träramar med nät som passar in i stommen så det blir enkelt att skruva ner del för del om något behöver bytas ut. Gjorde träramarna något mindre på höjden också, med baktanken att kunna höja och sänka de för att kunna hänga upp typ blomlådor eller så. Svetsnät på sidorna och rådjursnät i taket.
 

Bifogade filer

  • balkong.jpg
    balkong.jpg
    136 KB · Visningar: 37

Liknande trådar

Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
757
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hyresgästföreningen säger ju klart och tydligt att så länge man inte gör sönder nått, så har man rätt att näta in. Hyresrätt då. Men...
2
Svar
27
· Visningar
2 170
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Katt Jag och katterna ska flytta från hus till lägenhet och de går då från möjlighet till utevistelse till enbart utevistelse på balkong...
Svar
5
· Visningar
957
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Osäker på var jag ska lägga tråden, men det är ju katternas balkong…. Jag har en innätad balkong på ca 2x3 meter som används flitigt av...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp