NAF Slim fodertillskott, erfarenhet?

huggabugga

Trådstartare
Hej!
Jag är nyfiken på om det är några som testat naf slim som tillskott till sina hästar. Varför valde ni detta tillskott och hur fungerade det tycker ni som har erfarenhet av detta? Tack på förhand 😁
 
Jag valde att prova när min häst blev extremt fet efter boxvila. Hon blev av med depåerna och var inte lika svår att få ner i normal vikt.
Riktigt så bra som reklamen säger tycker jag inte att det är, men det kan vara ett hjälpmedel. Det luktar 🤢 borde köpa det till mej själv. Skulle bli smal på nolltid 😂
 
Det är därför det heter Slim 🤣

Nej men hur ska det fungera är det tänkt?

Undrar jag också. Innehåll:
Gräsmjöl, Sjögräsmjöl, Solrosfrö, Torkad morot, Nypon, Magnesiumoxid, Gurkmeja, Mynta, Björnbärsblad, Rapsolja, Blåbär

För detta betalar man 20 kronor för dagsdos till mindre häst.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
561
Foder & Strö Hej! Vi har bestämt att ge fodertillskott till vår häst som är lite väl upprymd ibland. Det står mellan magnesium eller munkpeppar, men...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Hej, har en häst som är lite dålig i magen från och till. Har gett henne proferm men nu när det börjar ta slut hade jag tänkt köpa in...
Svar
5
· Visningar
625
Senast: lillan222
·
Hästvård Hej! Jag letar efter en häst som ska vara för hobbyridning; ridning i skog samt lite dressyrpass och enstaka hopp i paddock. Har...
Svar
15
· Visningar
1 867
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp