Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

naggurs firmakeppni?

S

Sprettur

Sv: naggurs firmakeppni?

Men du ska inte vara med imorgon.?
Jag fick pratat med dig Veronica, fast du visste nog inte att det var mig du ringde.. Kul att ni kommer imorgon!! :bump:

/Emma

T

TonicWater

Lycka till Veronica!
Du och prinsen kommer klara det galant ;)

M

marijaa

Jag var också med :)
firmakeppni4juni106.jpg

(fuxen)

Hann tyvärr inte plåta något innan min klass, annars hade du kanske fastnat ;)

Silkisif

Trådstartare

Min mamma fastnade iaf:D
Tacktack:) Är så van vid att komma sist i tölt på mitt passto så :p hehe bara o räkna med när man har en passhäst menmen... :) Om du var på isl. dag och kollade på passen såg du ju att det inte gock riktigt bra för oss där heller:p Kommer typ alltid sist:p :D :crazy:

Ska se om jag hittar nån bild:) Min lillasyster filmade och vi blev tvugna till o köra så fort våra klasser var slut:( Farmor och farfar skuklle ha vårt stängsel:)

T

TonicWater

OT: Jag kommer nog och tittar på tisdag trotts att jag inte ska vara med och tävla. Om jag inte har något annat jag ska göra.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5534 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Hästnyheter Segrare i dagens högsta klass blev ett kärt återseende på pallen när Gothenburg Summer Tour avslutades under onsdagen. Dessutom korades...
Svar
0
· Visningar
76
  • Artikel
Hästnyheter Det har varit full fart i helgen med kval till både Torstensons ungdoms-GP och Children's Challenge som avgörs i Falsterbo i sommar...
Svar
0
· Visningar
71
Dressyr Hej! Är ny i dressyrvärlden och har lite funderingar. Vilken klass får man "börja" tävla i? Dvs kan jag hoppa in och anmäla mig till en...
Svar
1
· Visningar
335
  • Artikel
Hästnyheter Jens Fredricson och Markan Cosmopolit går från klarhet till klarhet. Under söndagen vann de 1,50-klassen, tillika delfinalen i Swedish...
Svar
0
· Visningar
73

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?