Någon boende i Växjö???

Milene

Trådstartare
Nån som bor i Växjö och kan hjälpa mig med en grej..? En tjej jag jobbar åt vill köpa en sak från Hööks i Växjö (finns bara kvar där) men de vägrar skicka till henne eller vår närmaste butik, och det tar 2,5 timme enkel resa så det funkar inte.
Så jag undrar om nån under helgen kunde hoppa in och köpa samt posta grejen åt henne innan måndag (de kunde lägga undan den åt henne iaf...). Swishar över pengar innan så man inte behöver lägga ut.
Hör av dig via PM om du kan hjälpa henne / oss!

Tack på förhand, Mvh Milene
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
11 12 13
Svar
257
· Visningar
8 000
Senast: _Elly_
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 575
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 394
Senast: tott
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
21 937
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp