Någon bra ställe att ha häst i Malmö?

MariaKrause

Trådstartare
Hej

Jag är en tjej från Köpenhamn, och just nu är jag på utkig efter ett bra ställe att ha häst/hyra en häst. Som ni kanske kan läsa är jag inte bra på svenska, och när jag söker på Google efter ridklubbar eller nån ting som d, kommer ingenting fram. Jag tänker på att flytta till Skåne, och då vill jag jätte gärna fortsätta att rida ! :-)

Vänligen hjälp hahha!

Hello, I am a girl from Copenhagen, and atm I am trying to find a place in Malmö with great possibilities to have a horse, or even to rent a horse.
I can't find anything through Google, as my Swedish is quite poor. I am considering moving to Malmö / Skåne, and therefore I'd love to continue my riding :-)


Kind regards, Maria
 
Hej

Jag är en tjej från Köpenhamn, och just nu är jag på utkig efter ett bra ställe att ha häst/hyra en häst. Som ni kanske kan läsa är jag inte bra på svenska, och när jag söker på Google efter ridklubbar eller nån ting som d, kommer ingenting fram. Jag tänker på att flytta till Skåne, och då vill jag jätte gärna fortsätta att rida ! :-)

Vänligen hjälp hahha!

Hello, I am a girl from Copenhagen, and atm I am trying to find a place in Malmö with great possibilities to have a horse, or even to rent a horse.
I can't find anything through Google, as my Swedish is quite poor. I am considering moving to Malmö / Skåne, and therefore I'd love to continue my riding :-)


Kind regards, Maria
Hur långt ut från Malmö kan du ta dig och vad för typ av ridmöjligheter letar du efter? :)

Om det är först och främst stall för att kunna ha egen häst så har du blocket.se att leta på eller hastnet.se (vet inte hur bra detta är längre).

Hoppas du hittar du hittar vad du söker :)

/ hälsningar en utflyttade skåning
 
En liten påminnelse från moderatorn att man inte får diskutera ställen där man kan rida men att det går alldeles utmärkt att informera om var man kan leta efter det.
 
Hur långt ut från Malmö kan du ta dig och vad för typ av ridmöjligheter letar du efter? :)

Om det är först och främst stall för att kunna ha egen häst så har du blocket.se att leta på eller hastnet.se (vet inte hur bra detta är längre).

Hoppas du hittar du hittar vad du söker :)

/ hälsningar en utflyttade skåning


Tusen tack! Alttså jag brukade at hoppa mycket, och var framför allt en hop-person. Då söker jag blott ett ställe där flera människor ridar tillsammans, och var man kan rida ihop till skogen, hoppa till sammans eller var jag kann bruka ett ridhus alena/för mig själv.

Men klart ett fällesskab med andra människor skulle vara jätta mysigt!

. Jag är 19 år, så ett ställe med människor i ålderan 18-40 skulje våra perfekt!

Tack för hjälpen!! :-)

/Hälsningar Københavneren.
 

Liknande trådar

V
Hästmänniskan Hey! Sorry for the english post but I just started learning the language.. Saying hi and ordering fries pretty much wraps up my current...
Svar
7
· Visningar
1 420
Senast: SQT
·
Ekonomi & Juridik Jag är nyfiken på era åsikter om detta mail, själv får jag en dålig vibb av att det är en bedragare på gång igen! Har en tävlingshäst...
2
Svar
23
· Visningar
4 068
Senast: Hailey09
·
Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 243
Senast: HannaZ
·
G
Ekonomi & Juridik Jag har blivit offer för ett försök till internetbedrägeri! Därför vill jag varna andra om detta och publicera mail som jag fått av...
Svar
7
· Visningar
3 433
Senast: terese
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 16
  • Uppdateringstråd
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp