Någon i Östergötland som rider distans eller är intresserad av det?

D

daysi

Vore kul att veta om någon här i närheten rider distans eller funderar på att börja. Extra kul om det vore någon hemmahörande i Linköping! Intressant vore att veta hur/var ni rider och vilka tävlingar ni åker på`?
 
Hej!
Jag har två distanshästar strax utanför Linköping. Eller en och en halv, kanske, för den ena är bara en liten 2 åring! :) Den andra är 6 år och vi har startat i 3 st 50 km CR i år. Man kanske kan rida tillsammans någon gång? Jag har hästarna hemma själv, så jag har aldrig sällskap. :(
 
Jag! :)
Jag rider inte själv distans, men är hinknisse åt "den lila ryttaren" ;) Hon blev ju uttagen till lag SM detta år, men Goldie blev ju skadad :( Vart i Linköping bor du då?
Kul med en till distansintresserad från bygden :p :bump:
 
Jag heter Anna Schuber och är distriksgrenledare för distansen i Östergötland. Jag bor mellan Linköping och Åtvidaberg, i Grebo och du är välkommen att hälsa på, rida, titta på mina hästar eller bara fika och prata distans :-)
Ingela Brinkefeldt bor i Gårdeby, utanför Linköping och hon är distrikets ryttarreprestentant.
Kolla in hemsidan http://hem.passagen.se/distansiostergotland/
där kan man hitta all möglig info om roliga saker som händer. Du kan också maila mig din mailadress, så kan jag skicka ut info direkt via mail !

KUL att se att vi blir fler och fler ! I dagsläget har jag ungefär kontakt med 25-30 personer som är intresserade av distans i distriktet.


///Anna Schuber
annaschuber@hotmail.com
013-55007
 
HAHAHA - möglig info :-)
Nog för att det var ett tag sen sidan var uppdaterad, men möglig...HAHAHAH
Fort och fel, blir det ibland....
///Anna
 
Hej!
Jag har inte varit inne och "forumat" på länge, så det var kul att se att många har svarat! Fanatic, vart bor du? Jag har heller ingen att rida med (trist och tråk). Just nu är damen inte helt igång, och jag har heller aldrig startat någon tävling, men det vore skoj att rida ihop iallafall! Jag har min häst i Björkeberg utan för Malmslätt - Ledberg, det vore ju jätteskoj att träna ihop!
 
Hej elefanten!
Jag bor i stan, men jag har hästen i Björkeberg utanför Malmslätt - Ledberg.
 
Hej Anna!

Vi har faktiskt varit i kontakt via mail ang distans, men sedan blev det så mycket annat, stallbyte och allt blev trist, så intresset lades på is. Det vore kul att engagera sig lite i det hela, faktiskt. Har inte direkt hårdtränat distans, utan kört lite efter vad "Naturen som ridhus" säger, och jag gillar långritter i tempo.

Först och främst måste jag bara "komma igång" igen, men det är svårt utan ridsällskap...:-(
 
Hej!
Jag har hästarna hemma hos mig utanför Linköping mot Nykil. Inte så värst lång till Malmslätt, men Björkeberg vet jag inte vart det ligger! Min häst är inte heller fullt igång efter vintervilan, men vi är på g. Du får gärna ringa mig när du vill rida, så kan vi bestämma något. Mina nummer är: 013-50344 eller 0704-952729.
/Karin
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
7 956
Senast: Linda_A
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 240
Hundavel & Ras Nu behöver jag bukes samlade kunskap för jag blir själv inte riktigt klok på vilken ras jag ska välja. För att göra en lång historia...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 999
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 065
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hat
  • Byta jobb. Men vad göra?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp