Någon mer med leonberger??

A

Allinette

Hej!!

Vore kul att höra om det finns någon mer leonbergerägare här? :) Jag är helt ny på formet så jag har ej hunnit skriva nån info än, men det kommer!!

Ha det gott!! :banana:
 
Sv: Någon mer med leonberger??

hej!

välkommen till Bukefalos=)

min kursledare när jag hade hund, hade en eller två leonberger.. mkt härliga hundar=)
 
Sv: Någon mer med leonberger??

Har ingen själv, men min syster har en som är 10 mån och är helt underbar, min mamma hade också en som vi tyvärr fick ta bort i somras.
Moniq som brukar vara här har också leonberger.
 
Sv: Någon mer med leonberger??

Min mor har haft en STOR lejonberger vi fick dock lov att ta bort han i Mars i år. Pga åldern. Hans höfter hade tagit slut. Det var mycke sorg i den dagen. Han hade aldrig koppel på sig, förutom på utställningar, champion många ggr *skryt*, och sen där det är koppeltvång men gissa om han såg skamsen ut när man kopplade han, det var det värsta han viste. Lilla snutten. http://groups.msn.com/BlondisStajna/shoebox.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=3
 
Sv: Någon mer med leonberger??

Halloj!

Jag har haft en leonbergertik! Tyvärr fick vi ta bort henne för ett år
sen ungefär :cry: Men dom är superhärliga! Eller hur! :)

Hur gammal är din voffe?

Hoppa gärna in på http://www.bostream.nu/isbit och titta på min ögonsten!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
648
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: Nepenthe
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 092
Senast: Dentaku
·
Hundträning Hej! Har nån haft en hund med resursförsvar (mot andra hundar) som blivit bättre med träning? Och isf vad för träning? Jag har en tik...
Svar
8
· Visningar
716
Senast: Emmi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp