Någon mer som ska vara med i minvätternrundan?

Islandshästryttare

Trådstartare
Jag tänker anmäla mig till 10-milsloppet och genomföra det under flera dagar, man kan cykla mellan 5-13 juni och då använda cykeldator eller app för att mäta sina mil och så går man in och laddar upp resultate från appen eller cykeldator hos Vätternrundan. Såg detta av en slump, jag tycker det är roligt att cykla men tycker 30 mil är för långt och 10 mil på en dag är jag inte tillräckligt vältränad för.

Hade aldrig kommit på tanken att vara med om jag hade behövt åka dit och delta men nu tyckte jag detta var ett perfekt upplägg för mig och kul sporre i att träna. Tänkte det kunde vara kul om någon mer ska vara med att vi kan peppa varandra i det kanske.
 
Vad kul :).

Jag var anmäld till VR 😪 , men har nu tänkt cykla tillsammans med mamma uppdelat på flera dagar.
Vi brukar ändå ut och cykla i några dagar med övernattningar så :).

Fast bra du skrev, jag har inte kollat upp det så värst, men behöver börja göra det.... med appar och sånt. Oteknisk som en diskbänk :S. Trodde man kunde cykla t om den 14e med... nu blir det tight... hmm.
 
Jag ska fundera på saken! Det vore lite kul att klämma in en virtuell Halvvättern. Inte för att jag kommer ha så många mil i benen, menmen, jag får väl köra på tjurighet :D
 
Vad kul :).

Jag var anmäld till VR 😪 , men har nu tänkt cykla tillsammans med mamma uppdelat på flera dagar.
Vi brukar ändå ut och cykla i några dagar med övernattningar så :).

Fast bra du skrev, jag har inte kollat upp det så värst, men behöver börja göra det.... med appar och sånt. Oteknisk som en diskbänk :S. Trodde man kunde cykla t om den 14e med... nu blir det tight... hmm.


Jag är också ganska oteknisk så jag kände att jag behövde börja med det i tid de bitarna.
 

Liknande trådar

Samhälle Från en skogsägare till en annan: en förändring i ditt skogsbruk kan bli en jättestor miljövinst. Baserat på vad du skriver verkar det...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
7 019
Senast: Mkb
·
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
21 845
Senast: Otherside
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 408
Senast: Flixon
·
Anläggning Hjälp mig tänka. Står för tillfället i mindre privatstall (<10 boxar). Jag sköter mockning och kraftfoder till min egen medan in- och...
Svar
17
· Visningar
2 815
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp