Någon Örebroare som vet något om en man som pratar om självmord och annat med unga tjejer på bussen?

Mirre

Trådstartare
Bonusdottern pratar om någon man som pratat med henne på bussen på söndagseftermiddagarna, om bland annat självmord (fått rätt vaga detaljer än). Nu minns jag inte exakt vilken linje det är hon åker med, men hon går på cheerleading och åker hem från det alla fall.
 
Bonusdottern pratar om någon man som pratat med henne på bussen på söndagseftermiddagarna, om bland annat självmord (fått rätt vaga detaljer än). Nu minns jag inte exakt vilken linje det är hon åker med, men hon går på cheerleading och åker hem från det alla fall.

Jag hade åkt med henne, suttit på samma buss, men inte med henne för att se vad det var för en märklig typ. Om det är så att han brukar prata med henne, kommer han förmodligen göra det igen, att som vuxen bryta in och förklara det olämpliga kanske räcker för att få honom att sluta.

Skönt att farmor åker och hämtar istället!
 
Jag hade åkt med henne, suttit på samma buss, men inte med henne för att se vad det var för en märklig typ. Om det är så att han brukar prata med henne, kommer han förmodligen göra det igen, att som vuxen bryta in och förklara det olämpliga kanske räcker för att få honom att sluta.

Skönt att farmor åker och hämtar istället!
Ja, antingen får vi åka med eller hennes mamma.
Ja det var bra, då åker hon tryggt alla fall
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 042
Senast: MML
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn:
4 5 6
Svar
115
· Visningar
8 166
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp