Någon som är bra på kattfärger?

Rund

Trådstartare
Hej.
Mina svärföräldrar har fått kattungar och jag är lite nyfiken på vad de kommer att få för färg när de blir stora🙂 De tidigare de haft har varit svarta eller dammgråa, dessa två ser annorlunda ut. Det ljusa längst ut på hårstråna är ännu ljusare än vad det ser ut som på bilderna. Bilder på ca 2 veckor gamla och 5-6 veckor gamla. Mamman är helsvart och pappan är grå.
9AB7A966-E4E8-4131-B171-F7DC4B9EFE6B.jpeg
 
Dom är tickade/mönstrade. Särskilt den längst ner ser ut som en tabby. Den grå (blå) ser mer ut som en heterozygot tickad

Hälsar uppfödare av tickad ras ;)
 
Dom är tickade/mönstrade. Särskilt den längst ner ser ut som en tabby. Den grå (blå) ser mer ut som en heterozygot tickad

Hälsar uppfödare av tickad ras ;)
Åh tack för svar.
Tickad, det har jag aldrig hört förut!
Jag hade en gråtabby i familjen förr, men den hade liksom aldrig så ljust ytterhår även om jag tyckte att teckningen på dessa påminde🙂
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag hittade inlägg här som jag skrivit för ca 6 år sedan när jag bestämde mig för att låta mitt gråa hår växa ut. Det fanns bilder på...
Svar
12
· Visningar
1 850
Hästvård Har ett irländskt sto på 6 år som jag haft i snart 6 månader. Mitt problem är att hon gradvis har smalnat av, från att ha sett kompakt...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 089
Juridik & Ekonomi Det här blir ett långt inlägg men jag hoppas att någon här orkar läsa och kan hjälpa mig. Den 15 december flyttade jag och min sambo...
Svar
10
· Visningar
2 492
Senast: nickan1
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 496
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp