Någon som använder Artbreeder?

bettysmatte

Trådstartare
Jag har sett hur folk gör bokkaraktärer i Artbreeder, och skulle gärna vilja göra ett porträtt av min nya kvinnliga huvudkaraktär. Men jag förstår verkligen inte hur jag ska använda programmet på hemsidan... Har skaffat mig ett gratiskonto och försökt följa ett par instruktionsfilmer på youtube men jag tappar bort mig direkt eftersom de steg som visas inte verkar finnas hos mig... Någon som har tips på var man kan hitta bra (dvs enkla instruktioner) till hur man gör ett porträtt i Artbreeder?
 
Jag tar gärna alternativa förslag på liknande gratisprogram :) ! Jag vill gärna kunna "tala om" för programmet hur jag vill att min person ska se ut och sedan få ett porträtt baserat på detta. Har suttit med Artbreeder en stund nu, men blir galen på sådant som att t.ex. hårfärgen ändras drastiskt om jag ändrar ålder på min karaktär.... :cautious:
 
Jag tar gärna alternativa förslag på liknande gratisprogram :) ! Jag vill gärna kunna "tala om" för programmet hur jag vill att min person ska se ut och sedan få ett porträtt baserat på detta. Har suttit med Artbreeder en stund nu, men blir galen på sådant som att t.ex. hårfärgen ändras drastiskt om jag ändrar ålder på min karaktär.... :cautious:
Har du testat Midjourney? Jag vet inget om Artbreeder dock, så vet inte om det är liknande.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 451
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Här på Buke verkar det finnas kloka och hjälpsamma människor, postar nu min fråga efter att ha läst på forumet i flera veckor. Jag...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 375
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 568
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp