Någon som använder messenger på datorn?

Du har rätt - det funkar :up:! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)

Så här ser förresten min ikon/symbolrad ut:
Skarmbild-293_LI.jpg
Prova klicka på kameran, där brukar det gå att "välja fil" också.
 
Du har rätt - det funkar :up:! (Om än lite klumpigt - men det kanske är för att jag är ovan)

Så här ser förresten min ikon/symbolrad ut:
Skarmbild-293_LI.jpg
På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?
Jag använder firefox.

Brukar oftast dra filerna direkt från mappen de ligger i på datorn och släppa i messenger, för mig går det snabbare. :p
 
På min dator är den symbolen längst till vänster, vilken webbläsare använder du?
Jag använder firefox.

Brukar oftast dra filerna direkt från mappen de ligger i på datorn och släppa i messenger, för mig går det snabbare. :p
Jag använder Chrome. Har inte varit några som helst problem förut, så jag vet inte vad som kan ha hänt - mystiskt..... :confused: Men, visst att dra filerna funkar ju - jag får väl bara vänja mig...... ;)
 
Jag använder Chrome. Har inte varit några som helst problem förut, så jag vet inte vad som kan ha hänt - mystiskt..... :confused: Men, visst att dra filerna funkar ju - jag får väl bara vänja mig...... ;)
Uppdaterat något på sistone kanske?
Provat starta om webbläsaren?
Det är väl det jag kan komma på just nu.
 
Uppdaterat något på sistone kanske?
Provat starta om webbläsaren?
Det är väl det jag kan komma på just nu.
Jag har nog inte själv uppdaterat något, men det känns ju som om facebook/messenger kör uppdateringar titt som tätt...... Har jag tur kanske det rättar till sig av sig själv.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 348
Senast: hastflicka
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 370
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Förra veckan lyckades jag ta bort alla inkomna sms i stället för att radera det sista inkomna... Glömde att jag inte var inne på messet...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: _Taggis_
·
Kläder & Bli fin Jag har rensat undan bland kläderna då och då under en längre tid, och garderoben är inte längre lika full, men jag kände att jag skulle...
Svar
14
· Visningar
1 473
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp