Bukefalos 28 år!

Någon som handlat på tyg.se ?

Madick

Trådstartare
Letar efter sammetstyger i olika färger och sprang på tyg.se , en utländsk internetbutik med riktigt bra priser och stort utbud. Men vågar man köpa från en utländsk firma sådär? Är det något man behöver tänka på speciellt?
 
Sv: Någon som handlat på tyg.se ?

Stoff och stil har sammetstyger i 3-4 olika färger. Dessutom har de både bomulls och silkessammet. Bomullsammeten har riktigt bra pris... lite över 100:-/meter typ 130 eller nåt i den stilen.

/KT
 
Sv: Någon som handlat på tyg.se ?

Får jag lov och kidnappa tråden lite i typ samma ämne?

Finns det nån bra e-butik som säljer tyger, gärna lite udda i mönster och färger. Småmönstrigt.
Ska klä galgar och vill hitta ett bra tyg till det. Stor mönster är ju ingen idé då...
Lättare att kolla internet än att springa runt i massa affärer!
 
Sv: Någon som handlat på tyg.se ?

Stoff och stil har sammetstyger i 3-4 olika färger. Dessutom har de både bomulls och silkessammet. Bomullsammeten har riktigt bra pris... lite över 100:-/meter typ 130 eller nåt i den stilen.

/KT

Den här kostar drygt 31 kr/m... ganska stor skillnad i pris alltså.
 
Sv: Någon som handlat på tyg.se ?

Nu kollade jag, det verkar som deras billiga " spegel" sammet är vad som i Sverige kallas krossad velour.... dvs inte riktig sammet.

Den är ungefär lika billig per meter i svenska tygbutiker och så slipper man ju frakten.

Jysk har tex sån velour i 5 meters förpackningar och det brukar kosta ca 100-150:- för en förpackning och de har ca 5 olika färger.

/KT
 
Sv: Någon som handlat på tyg.se ?

Aha, tack så mycket! Då ska jag kika på Jysk.

Tänk vad Buke är bra!
 

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 229
Senast: Acto
·
Tjatter Jag handlar ju via ICA online med hemkörning en gång i månaden och där emellan blir det två olika Hemköp, Lidl eller en annan ICA. Jag...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
3 504
Senast: Enya
·
Juridik & Ekonomi Jag har googlat lite, men blir inte riktigt klok på vad man skall tänka på, så tänkte buke är ju experter på allt. ;) sambon och jag...
Svar
15
· Visningar
650
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
578
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp