Någon som har dessa?

även om det är bar skulle jag aldrig köpa dem!! skulle aldrig sätta på min häst något som är fult!!! även om det är bra då finns det andra i annan färg som är minst lika bra och snygga!!! men som sagt detta är ju vad jag tycker!!
 
jag har liknande från Källqvist, fast gröna. Dom är jättebra men passar inte min nuvarande häst bara :crazy:
 
Tror knappast hästen bryr sig om färgen på benskydden.

Det är mer synd om en häst som fått en skada som hade kunnat avhjälpas med benskydd än en häst som slipper skadorna, men får ha knallblåa skydd på sig.
 
psykologiskt synd om hästen kanske!

Jag tycer dom är stentuffa!*vill ha* skulle matcha mitt rosa shabrak jättebra! :D
 
Helt ärligt så köper jag ingeting från Hööks. Jag tycker deras grejer är av alldeles för dålig kvalité. Det skulle i sådana fall vara grimmor och borstar och sånt. Det är bättre att köpa lite dyrare så håller det längre o så har man tjänat in pengarna iaf!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Råby Ridklubb inlämnade ansökan om elitbidrag januari 2023. Ärendet behandlades i kommunstyrelsen (KS) 2023-03-08. Beslutet blev...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
Träning Ja, jag tror att jag har ett ganska udda problem. Min häst har en typ av sadeltvång men ändå inte? Han blev diagnostiserad med KS för...
2
Svar
22
· Visningar
1 468
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Hästnyheter Under torsdagens 1.35 hoppning lyckades Jörgen Larsson från Vellinge Hästsportförening knipa två placeringar, både en vinst och en...
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 089
Senast: Hajfisk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp