Någon som har dessa?

Ingen?
Någon som har klämt och känt på dom då?

Är dom något att ha?
 
Men någon har väll hunnit köpa dom,eller :confused: :crazy:

Skall jag bli den första :confused:
en sak är säker, jag gillar inte färgen :crazy:
 
jag kollade på dem när jag var på hööks sist. jag var iofs inte ute efter att köpa dem men jag blev så avskräckt av färgen så jag skulle inte gjort det ändå :crazy:

de var inte så tjocka och enligt mig inte speciellt bra. jag skulle då ALDRIG köpt dem till min häst, men det finns säkert dom som anser dem som bra. Satsa isåfall på vanliga skydd som går ner över kotan. finns även sånan på hööks. de är mycke bättre!!
 
Jag har känt på dem, verkar inget vidare.. Tycker dom borde åka ned lätt, dålig passform verkar det vara.
 
Färgen var ju en riktig rysare iallafall!

Har liknande men i tjock neopren, hööks äldre modell och de ligger faktiskt bra och stabilt, utan att glida.

Ska kolla på dessa nästa gång jag åker förbi Hööks, bra alternativ till tunna lindor tror jag.
 
Jag köpte dom igår. Har bara provat dom lite snabbt på hästen ännu.
 
för att de är extremmmt fula!! (men det är ju bara vad jag tycker)
 
Men herre gud vad löjligt!
Jag frågade om dom var bra och inte om dom var snygga!
 
Men herre gud vad löjligt!
Jag frågade om dom var bra och inte om dom var snygga!
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Under torsdagens 1.35 hoppning lyckades Jörgen Larsson från Vellinge Hästsportförening knipa två placeringar, både en vinst och en...
Svar
0
· Visningar
96
Senast: Gunnar
·
Utrustning PS har ju tyvärr inga benskydd i x-full, så vågar man chansa och köpa full istället? Är det någon Bukefalist med en x-fullhäst som har...
Svar
14
· Visningar
816
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej Tycker jag har googlat och googlat, Letar ny transport o h är inne på en beg boj med sadel kammare. Men nu finns det 216 och 220...
Svar
8
· Visningar
1 108
  • Artikel
Hästnyheter Legenden H&M All In, sällar sig till skaran välkända sportatleter som efter avslutad karriär går vidare med ett eget klädmärke. Bakom...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp