Någon som har en Kodak EasyShare Z612?

Status
Stängd för vidare inlägg.
T

Toviie

Jag funderar på att köpa en sån kamera och nu vill jag veta ifalll någon här har en sån och kan berätta lite hur den är är och hur bilderna blir? Hoppas att jag la den här tråden i rätt forum nu..

Om någon har bilder tagna med en Kodak EasyShare Z612, så vill jag se!! /Tove.
 
Sv: Någon som har en Kodak EasyShare Z612?

Jag har en sådan och jag är nöjd med den. Den är lätt att använda och det blir rätt bra bilder..

Lvsprickning.jpg


Bild_1.jpg


Bild_6.jpg


Minerva_3.jpg


Minerva_8.jpg


Sta_1_2.jpg


Bild_10_mindre.jpg


Cujo_3_2_ramad.jpg
 
Sv: Någon som har en Kodak EasyShare Z612?

Vilka fina bilder! jag är rätt så säker på att jag ka köpa en sån nu!! var köpte du din? och vad kostade den?
 
Sv: Någon som har en Kodak EasyShare Z612?

Ingen annan som har bilder eller så? jag har iallfall bestämt mej får å köpa en sån imorrn :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
14 995
Senast: Cattis_E
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 928
Senast: Gunnar
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 349
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
15 16 17
Svar
328
· Visningar
11 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp