Någon som har ett stallkontrakt att dela med sig av?

J

joa

Fick ett av en tjej här på Buke för ca ett år sedan som någon juridiskt kunnig tittat på. Du kanske kan skicka det igen om du ser detta!?
Annars kanske det finns andra som har bra kontrakt att dela med sig av?

//Jocke
 
Ja, jag skulle också vilja ha ett kontrakt som jag skriver när jag har inackorderade. Men vet inte var jag kan finna något sådant. :bow:
 
I de flesta hästaffärer/bokhandlar kan man köpa kontrakt, likaså hos tidningen Ridsport. 55:- paret brukar dom kosta.
 
Ok, tack för tipset. Hade hoppats på tjtjen som skickade det förra. Det var riktigt bra faktiskt, men jag får inte över de :devil: mailen som jag sparat från gamla datorn.

//Jocke
 
Tror det är mig du syftar på. Jag reagerar iaf på signaturen Jocke.
Har skickat w-doku till dig på angiven mailadr.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 066
Senast: Blyger
·
Gnägg Jag är jättesugen på att köpa egen häst igen efter långt uppehåll men har kommit igång bra med medryttarhäst och ridlektioner...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 890
Senast: Johannna1
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 902
Gnägg Jag börjar fundera lite lätt på vad min nästa häst ska bli. Jag har varit medryttare som ungdom, ridit på ridskola, jobbat utomlands med...
Svar
10
· Visningar
1 042
Senast: linlar1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp