Bukefalos 28 år!

Någon som har lust att leka med bilder?

H

Havregryn

Jag blev så nöjd sist ni snälla människor gjorde om några av mina bilder, så om någon har lust att leka och göra om dessa bilder skulle det vara SUPER

Våran älskade hund "Bönan", Skulle vilja ha denna bild ännu sötaren än den redan är, gärna hennes namn "Bönan" med, någon finare bakrund eller jgm vad säger ni?
225456.jpg


Hästen "Joey", skulle vela ha bilden lysnade och vacker, denna bild speglar liksom hans personlighet
197682.jpg



Hoppas nån vill leka med dessa =)
 
Sv: Någon som har lust att leka med bilder?

fippla fram mer bilder, gärna i dagsljus/molnigt istället för med blixt, blir enklare då, gärna när du inte tittar upp på motivet.
 
Sv: Någon som har lust att leka med bilder?

Hmm... ska leta..
återkommer!
 
Sv: Någon som har lust att leka med bilder?

komigeeeeeeen :D

nu är det ju tävlan emellan mig och ne0 ju :D bildredigering 4tw.
 
Sv: Någon som har lust att leka med bilder?

Lånar tråd:
Kan nån göra nått åt denna bild? Vill ha bort bakgrunden till nån neutral färg och människan. Problemet är ju handen som ligger mot katten, går det att lösa?
havefjall2.jpg


Skulle bli MYCKET tacksam om nån orkar ta itu med detta och hjälpa en okunnig kattägare.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som kanske många vet så har jag gjort slut med min pojkvän 💔 Eller ja min föredetta pojkvän. Men jag kommer kalla han för T nu. Och...
Svar
12
· Visningar
1 219
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 577
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 551
Senast: karl_h
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp