Någon som har provat Wen?

StrawberryRed

Trådstartare
Ja, som rubriken lyder... Någon som provat? Är det lika bra som de skryter om i tv-shop? :D
Jag har själv inte provat, men är sugen!
Till mitt hår stod det att jag skulle behöva använda 16-20 pumptryck, är inte det sjuuukt mycket?

Hoppas på hjälp kära bukare ;)
 
Sv: Någon som har provat Wen?

Googla, läs och se om du fortfarande är sugen. Typ.
Jag tror att det är bättre att köra balsammetoden faktiskt :)
 
Sv: Någon som har provat Wen?

Tror oxå det är ungefär som Balsammetoden eller som att använda ett vanligt sulfatfritt schampo :)
 
Sv: Någon som har provat Wen?

Tror oxå det är ungefär som Balsammetoden
Nej, eftersom vissa av Wen-produkterna är fullproppade med just sådan man vill undvika om man BM:ar.

Wens tvättbalsam, ser t.ex. ganska snällt ut: Water (Aqua), Glycerin, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Chamomilla Recutita (Matricaria) Flower Extract, Prunus Serotina (Wild Cherry) Bark Extract, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Wheat, Protein, Panthenol, Butylene Glycol, Behentrimonium Methosulfate, Stearamidopropyl Dimethylamine, Polysorbate 60, PEG-60 Almond Glycerides

... tills vi kommer ner hit: Amodimethicone, Citric Acid, Menthol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Fragrance (Parfum, Limonene).

Deras "styling creme" ska vi bara inte tala om: Water (Aqua), Propylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Cyclotetrasiloxane, Phenyl Trimethicone, Polyacrylamide, Dimethiconol, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Panthenol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Butylene Glycol, Ethylhexylglycerin, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Fragrance (Parfum), Citral, Citronellol, Hydroxycitronellal, Butylphenyl Methylpropional, Linalool.

Jag har ingen aning om hur de har tänkt att det där skulle gå ihop. Mitt hår skulle smeta ihop å det snaraste.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
66 615
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 317
Senast: fejko
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Hiss och diss del 5
  • Varför finns Israel?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp