Bukefalos 28 år!

Någon som har? (shortchaps)

jag tyckte inte riktigt om färgerna annars har jag ett par liknande (bruna) och de var verkligen värda sitt pris de sitter uppe jätte bra trots att det bara är resår men nu börjar de gå sönder efter 2 års trogen användning (varje dag). :cry:
 
jag har sånna!! dom är jättesköna, men jag har lite smala vader, så jag har lång-kallingar under, så passar de... men jag gillar dem =)=)
 
Jag har dom vinröda.. köpte på sthlm horse show. :love: :D

Sitter kanonbra.. var ju både billiga och sköna! Klart prisvärda! :)

:banana:
 
Jag har ett par köpta fr Hööks men har bara dålig erfarenheter av inköp från den affären. :(
Visserligen e de några år men inte använda mer än någon dag i veckan men blixtlåset gick sönder på den ena o jag har fortfarande inte tagit mig för att lämna in dem för o fixas...
 

Liknande trådar

L
Utrustning Jag har en fråga om rid tights om nån har tips om några bra som inte är så dyra. Det mest viktiga är att dom har mycket stretch så dom...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 524
Senast: MiniLi
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 648
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
1 026
Senast: escodobe
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
1 686
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp