Någon som jobbar inom Life science?

Zarro

Trådstartare
Jag har kommit in på kvalitet- & processutvecklare Life Science men känner mig lite osäker på om jag ska gå den.
Så ni som jobbar inom detta får gärna beskriva vad ni gör,hur det är medmera.:)
 
Sv: Någon som jobbar inom Life science?

Aldrig hört talas om ens.

fick lov att googla, men blev inte så mycket klokare.
 
Sv: Någon som jobbar inom Life science?

Det efterfrågas en del kvalitets- och processutvecklare just för tillfället, men Life Science är ju inte direkt känd för att vara en stabil bransch. Men beroende på vad dina alternativ är... själv skulle jag hellre satsa på en något bredare utbildning, biomedicinsk analytiker (om du är intresserad av Life Science), data (åtminstone är marknaden större än för Life Science). Life Science är superkul och superviktviktigt, men branschen går mycket upp och ner beroende på bidragspengar, patent som går ut osv. Finns nog många utbildningar som ger större chans till jobb... (värt att komma ihåg är också att jobben endast finns på vissa geografiska platser, så kolla upp vart det finns jobb och vart du vill bo)
 
Sv: Någon som jobbar inom Life science?

Tack för ditt svar.Jag får se vad jag beslutar mig för.:)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 023
Tjatter Har ni några helt vardagliga småsysslor som ni tycker är orimligt jobbiga att utföra? De måste inte ens kännas jobbiga, ni kommer er...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
7 002
Senast: Pinus
·
Skola & Jobb Hej, Jag har sen ett år tillbaka varit sugen på att byta jobb. Sökte därför en tjänst som jag blev intresserad av. Var på intervju och...
2
Svar
33
· Visningar
2 607
Senast: Dorinda
·
Skola & Jobb Hej! Jag är 50 och har jobbat som uska och inom äldreomsorgen i hela mitt liv. Det Är kul men som många vet, stundtals lite tufft...
Svar
1
· Visningar
450

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp