Någon som kan Illustrator?!

milly

Trådstartare
Hur gör man om texten till konturer?? Har totalt glömt bort det! (ska lämnas till tryck)
 
Sv: Någon som kan Illustrator?!

Markera texten med vanliga pekaren, välj "create outlines" på en meny upptill, tror den heter text eller något sådant.

/Ida
 
Sv: Någon som kan Illustrator?!

Tack! Har redan lyckats fixa det (fick hjälp på annat väg). Problemet var att jag har den engelska versionen hemma och hittade därför inte kommandot... Har tidigare jobbat i svenska versionen och då är det lättare och då hade jag hittat det ganska lätt även om jag glömt bort udner vilken flik det ligger.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat länge på att köpa en ritplatta, men jag tror just nu att det lutar mot en iPad för att bredda användningsområdet lite...
Svar
1
· Visningar
343
Senast: monster1
·
IT & mobiler Finns det nån vanlig person härinne (dvs inte tekniskt geni utan normalbegåvad...) som lärt sig programmet Illustrator? Det är alltså...
Svar
12
· Visningar
574
Senast: Andromedae
·
Fritid Hur gick ni till väga? Jag har gett Photoshop ett antal halvhjärtade försök genom åren och sitter nu och försöker lära mig...
Svar
13
· Visningar
793
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
639
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp