Någon som medicinerat katt mot sköldkörteln?

Uppdatering. Svante fick somna in i veckan. Vi medicinerade honom över en månad och han blev något bättre. Men han gick inte upp särskilt mycket i vikt och han hade en del andra krämpor också. Efter sista veterinörbesöket var han helt slutkörd han blev så stressad av att åka iväg så jag lovade honom att aldrig mer...vi tog hem en veterinär och han fick somna in i lugn och ro här hemma.

Jag beklagar förlusten :heart
 
Jag läser om era våndor och katters problem i detta och känner igen mig i dem alla men har faktiskt inte övervägt avlivning av min 16-åriga huskatt Molle alls ännu som nu gått på Apelka i tre år i juni, just nu är dosen uppe i 3,5 mg två ggr om dagen och ska höjas igen, hans värden har inte lyckats stabiliseras till rätt nivå, i princip ingen gång mer varaktigt, och värden är nu för höga igen så dosen ska höjas igen. Men han vill vara med och vill vara ute och jag ser inte att han lider, han sover kanske mer än andra katter (också kanske pga Forl som jag just behandlat och ska igen inom kort) så är ändå väldigt imponerade av er som tar beslut om avlivning för kattens bästa och att slippa åka till veterinären som ju är ångest varje gång för en själv och hur är det då inte för katten…
 

Liknande trådar

Katthälsa Tyvärr gick det dåligt med min lilla kisse. En vecka efter insatt behandling mot sköldkörtelproblem började han vingla ordentligt och...
Svar
5
· Visningar
2 558
Senast: Kilauea
·
Katthälsa Hej! Jag vill dela med mig om min katts historia med förhoppningen att kanske hjälpa någon vars katt fått kronisk njursvikt. Jag är...
2 3
Svar
59
· Visningar
40 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp