Någon som provat oestress?

EllenCla

Trådstartare
Någon som provat oestress här på sidan? Jag har ett sto som jag haft nu i kanske 3-4 år och till största del är hon ”okej” hon är kanske inte vad man skulle kalla snäll då hon lätt blir tjurig i hanteringen även om hon aldrig skulle bitas eller sparkas. Min fråga är alltså: någon som testat oestress på ett sto som var lite halv sur och har det funkat? Tacksam för svar
 
Någon som provat oestress här på sidan? Jag har ett sto som jag haft nu i kanske 3-4 år och till största del är hon ”okej” hon är kanske inte vad man skulle kalla snäll då hon lätt blir tjurig i hanteringen även om hon aldrig skulle bitas eller sparkas. Min fråga är alltså: någon som testat oestress på ett sto som var lite halv sur och har det funkat? Tacksam för svar
Jag har använt det på vår/sommar de senaste två åren och jag märker stor skillnad. Det tar bort de värsta topparna och hon bli mer harmonisk, jag har provat att bara ge munkpeppar men det har inte samma effekt.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej, någon här med erfarenhet av provtagning på mugg? Några frågor isåfall.🙂1. Hur länge hade hästen haft mugg innan det togs prov? 2...
Svar
8
· Visningar
713
Senast: lundsbo
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 079
Senast: Mabuse
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 361
Senast: emma-vsm
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 886
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp