Bukefalos 28 år!

Någon som ska till Hund 2004??

T

Tuffsan

Själv ska jag dit! :bump:
Jag ska tävla i Junior Handling med min vovve Monty.
Det är andra gången jag kommer till SM fast nu känns det lite extra spännande för nu har jag hunnit lära mig mera.
T.ex att inte skymma hunden, åttor, spegeglvända trianglar ,samt lite andra fixtips.
Så nu blir det hårdträning här på gården, syrran får vara domare ;)
Om det är någon som har lite tips så säg till!

Vad ska ni göra där då?
Vara publik eller kanske ställa ut??
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Då kanske du ser mig i C-hallen när vi tävlar... ;)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Troligt ska jag dit en av dagarna...
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

jag ska ställa min W och debutera lydnad med henne, utställningen är det jag tror mest på men tyvärr är det svensk domare som tycker om "tax-varianten", så vi får väl se hur det går...


//e
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

okej men det är väl bara att hoppas på det bästa
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag ska dit antagligen hela helgen... Ska klämma in hästen nånstans i schemat också, men jag vill se SH i år igen för att jämföra tikarna med min Sisko. Sen kommer brorsans sambo vilja titta på pudlarna för att kolla hur de andra klarar sig i år - hon själv ställer inte upp med sin tik. sen vill brorsan titta på Mexikanska nakenhundar, så klart!

Sen blir det en del shopping. Inte lika mkt som jag trodde igår, men en del i alla fall...
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag ska dit å titta på alla duktiga och fina vovvar! :love:
Blir bara på söndagen för mej, lördag ägnas åt shopping i stora staden :D

-LadyBlue-
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag hoppas att jag ska kunna åka på lördag, måste ha hundvakt. Om det löser sig ska jag dit och heja på min kompis staff och shoppa. :)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Oj, vad glömsk jag är. Söndag är det ju.
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag ska dit, men börjar bäva för det. Har insett jag måste åka kl 03:30 på morgonen, och då ska man upp före det och fixa med hunden och sig själv.
I vanliga fall hade det väl gått bra, men när man ska åka och köra själv så inser jag hur trött jag kommer vara när jag åker hemåt igen.
Får väl ta med kudde och täcke och sova på vägen hem, om man nu vågar det efter allt som händer :crazy:
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag skall dit!
På lördagen är jag spikad för att se 71 GD, däribland rese-kompisens hane.
Söndagen skall jag se 59 amstaffar tillsamans med andra rese-kompisen!
Och sedan blir det en hel del shopping.

Så om ni ser en blond person med glasögon som ser allmänt förvirrad ut och frågar efter någon av ovanstående ringar så kan det vara jag! :-)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Japp! ska dit!! :bump:
Vår hund ska vara med på inregistreringen av Jack Russels. Håller tummarna hårt för att han går igenom. Men det verkar vara ganska låga krav enligt domaren....hmmm....
Jag tycker att vår lilla jackis är fin iaf! :)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Japp, men enbart som publik.
Kommer vara där under förmiddagen på lördag. Och hela dagen på söndag. :)
Lördagen kommer mest gå åt till att titta på pinschrar och dvärgar.
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Vi ska dit och ställa på söndagen. Var och trimmade honom idag. Nu börjar jag bli lite nervös faktiskt... :crazy:

Funderar på att åka till Västerås och träna för Gerard O`Sheá imorgon. Vi får se. Har varit på en träning för honom förut, och han var verkligen bra, men ganska så sträng.. ;)
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Jag var på en träning för honom för ett par veckor sen, jag blev nästan rädd för honom. :D Men jag lärde mig mycket.
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Vad avundsjuk jag blir på alla som ska dit!
Tyvärr sammanfaller det med Lucian i stallet som jag är med och ordnar!!

Va har du för hund och tävlar med?
Men jag kommer att hålla tummarna ;) Lycka till!
 
Sv: Någon som ska till Hund 2004??

Nån som har nån form av program? Ska dit på söndagen. :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 078
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 863
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Min hund, en sheltie, har upprepade perioder av att vilja avlasta höger bakben. (Det är inte slipped tendon, han är dock opererad för...
2
Svar
27
· Visningar
3 847
Senast: Takire
·
Hästvård Hej! Jag har ett sto som jag haft i 2år och har några bekymmer jag skulle vilja diskutera. Min häst är 5år gammal som under...
2
Svar
24
· Visningar
2 346
Senast: Ridinglady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp