någon som vet ???

mag

Trådstartare
Vad det kostar att få en hemsida tillverkad. Alltså om en förening skulle vila ha en och man lämnar till nån "firma" som kan sånt. Vad är då rimligt att det kostar ?
 
Sv: någon som vet ???

Det beror ju helt och hållet på hur hemsidan ska utformas, vilka funktioner den ska ha och inte minst vilken kvalitet den ska hålla såväl tekniskt, säkerhetsmässigt som utseendemässigt.
 
Sv: någon som vet ???

...och så beror det ju naturligtvis på om det är en seriös firma, en mer eller mindre kunnig privatperson eller svartarbete. Sen beror det också på om man ska räkna in eventuell support/service utöver själva byggandet av websidan. Kort sagt: det är helt och hållet omöjligt att ens ge en grovt tillhuggen cirkasumma för en sådan tjänst med så lite information. Allt från några tusen för en mycket enkel sida byggd av en inte allt för avancerad webdesignfirma/privatperson till många tiotusentals kronor för en stor/avancerad websajt gjord av en seriös firma som verkligen kan sin sak.
 
Senast ändrad:
Sv: någon som vet ???

Tack så mycket.. förstår att det är svårt att få ett pris så... Tanken är väll att någon bygger en sida och vi själva sen i föreningen ska kunna hålla igång den. Så stor ska den inte va, bara innehålla sånt som händer i klubben, lite bilder och allmän information. Ev ett forum
 

Liknande trådar

Hemmet Går på lite lägenhetsvisningar just nu och har en inbokad i helgen. När jag går in på föreningens hemsida så står det där att de har...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 742
Senast: jemeni
·
Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 979
Senast: Sel
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
2 716
Senast: Badtz Maru
·
Skola & Jobb Ok. Efter en cancerresa har jag, såklart, börjat klura på vad jag Verkligen vill göra med resten av livet (hur kort/långt det nu blir)...
2
Svar
24
· Visningar
1 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp