Någon som vet...

Poxz

Trådstartare
...vad det här är?

bartuva.jpg


*nyfiken*
 
Sv: Någon som vet...

Nej, jag tror inte det.

De växer längs ett motionsspår mitt ute i skogen, och det enda "bärlika" som finns i närheten är rönnbär och vildhallon (ja, blåbär och lingon med förstås).

Trodde det var små hallonplantor i våras, men tyckte inte löven stämde riktigt. Och så kom ju de här bären nu också.
 
Sv: Någon som vet...

Jag satt och tänkte en bra stund innan jag tryckte på "Posta snabbsvar", var inte helt säker på att stenbär var ett korrekt namn, och inte bara ett dialektalt ord.
 

Liknande trådar

Hemmet Wow, vilket intressant trådämne tänker ni! Jag är nyfiken på hur länge en rulle med hushållspapper varar i ert hushåll?
5 6 7
Svar
125
· Visningar
4 752
Senast: Praefatio
·
Hemmet Jag hade ute en snickare igår för att få offert på ett bygge av en trappa på utsidan av (längs med) huset. Höjden där den slutar är ca 2...
Svar
18
· Visningar
1 128
Senast: bettysmatte
·
Kropp & Själ Mina ögonlock har blivit så hängiga, tycker att det störo och jag försöker ofta lyfta brynen får att få bort känslan av att de hänger...
2
Svar
24
· Visningar
1 993
Senast: CFrisk
·
Hemmet Jag är bara nyfiken, ni som har gjort det eller vet vad det kan kosta, vad kostar det att dra in kommunalt vatten (avlopp finns) i hus...
Svar
18
· Visningar
923
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Eurovision Song Contest 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Melatonin

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp