Sv: Någon

Jag har en Hubertus Lausanne, allround mot dressyr :) Köpte den beg. och den var mycket mjukare än en ny hård h**ks lr B*rjessadel för 2000:- Köpte den för 2500:- och det var inga fel på den, den hade blivit lite brun men det var bara använda lite svart läderfärg så var den som ny :) Underbar sadel!

Kram
 
Sv: Någon

Eh, tråden är från 2003 :p Vem gräver upp så gamla? :angel:
 
Sv: Någon

Ojsan:D det observarade inte jag:rofl:
varför svara på en så gammal tråd?
(jag svarade för att den låg på första sidan)
 
Sv: Någon

som sagt, gammal tråd. Jag har inte kvar min hubertussadel sen några år tillbaka ;)
Hubertus har rätt svängda bommar.
 
Sv: Någon

Har inte själv men en sköthäst på ridskolan hade en lite äldre modell, en allroundsadel och denna tyckte jag var väldigt bekväm att rida i.

Min syrra äger en flatback, hon köpte den för kanske 5 år sedan och jag tycker fortfarande den är helt grotesk, helt enkelt skithård och obekväm att rida i. -hua- :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som har hästar med grovt tagel och håller manen kort, vad har ni för knep för att det ska bli snyggt utan att man förstör händerna...
Svar
16
· Visningar
1 095
Senast: iNHALE
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
306
Senast: sweep
·
Utrustning Är det inte snö så är det flygfän.. Och idag blev jag påmind om att hästen HATAR insekter. Så, vad har ni för insektstäcken vid ridning?
Svar
10
· Visningar
258
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är det någon som vet vad det är för märke på denna sadel? :)
Svar
0
· Visningar
177
Senast: casio01
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp