Bukefalos 28 år!

Något att ha??

R

RebeckaKihlberg

Går i tränsköpar tankar. :smirk:..och vill ha ett träns med löstagbart nosremsfäste...hittade ett som inte kostade multum..kan detta tränset vara något.. :confused:..vill inte få ett skit träns ju :D
 
tycker det ser fin tut iaf. va där priset?

har ett hööksträns, inter världens kvalite kanske, men om man e nogrann me att putsa håller d iaf..
 
Klämde på det när hööks öpnade i kungenskurva. Verkade vara ganska bra! Tänkte köpa men har ingen sadel som matchar :smirk:.
Där kostade 250kr! Nått öppningserbjudande.
 
själv är jag inne på att köpa dressyrtränset i samma katalog.. tror det kostar runt 450:-
 
Har åxå ett av dom billigaste tränsen,men det är något av det sämsta jag någonsin köpt (akut köp)...men man får väl skutta in till hööks och klämma och peta på det innan man bestämmer sig :D
 
Har motsvarande fast i svart. Är riktigt nöjd faktist! Blev mjukt och skönt efter första smörjningen och det är verkligen svart! Det enda jag har att "klaga" på är att sidostyckena kunde vara en aningen smalare. De är lite för breda för min smak.
Har ett annat träns från h**ks och det är jag otroligt missnöjd med.

//alice
 
Jag har ett sådant.. är faktiskt jättenöjd med det. Har varit mjukt och fint hela tiden.
 

Liknande trådar

Utrustning Okej kära Buke! Behöver lite hjälp från bikupan! Ny hästisen har visat sig vara smack på exakt mellan två storlekar i grimmor och...
Svar
6
· Visningar
421
Senast: Oknytt
·
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
418
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
500
Senast: Lady_S
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
326
Senast: Tokyo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp