Några förbättringar av förstasidan

Rutorna med populära trådar från olika delar av forumet har fått lite ändrad funktionalitet. Du behöver vara inloggad för att se detta.

Numera visas de trådar med flest visningar de senaste dagarna där, så var det förut också, men nu visas bara olästa trådar.

Det innebär att det dyker upp nya olästa trådar vartefter du läst och de lästa inte visas längre.

Funktionen liknar den som finns i "widgetarna" som finns till höger på stora skärmar eller nedanför på mindre där de senaste inläggen från olika forum visas och sedan försvinner därifrån när du läst färdigt tråden.
Jag har ökat på antal synliga inlägg under dessa, framförallt för att de som inte är inloggade skall se fler trådar då det inte går att veta vilka trådar de har läst.

Jag kan komma att fixa lite mer runt detta den kommande tiden, hoppas ni gillar förändringarna.
 
Hade missat en inställning så det var inte de mest lästa som visades, det är ordnat nu :)
 
Nu är även Hästnyheter-rutan ändrad så den visar senaste olästa hästnyheterna om man är inloggad.

Skillnaden jämfört med tidigare kanske inte verkar så stor, men jag tror att dessa ändringar av alla rutor på förstasidan kan underlätta när det gäller att hitta mer intressant innehåll som man annars kanske hade missat.
 
Jag har gjort ytterligare några justeringar i hur rutorna/"widgetarna" på alla sidor ser ut och vilken information som visas i vilken ordning. Förhoppningen är att det bland annat skall göra det enklare och snabbare att ta till sig informationen.

Säg gärna till om något inte verkar se ut som det borde eller inte fungerar.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 292
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 455
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag för 25 år sedan lades dessa sidor som numera heter Bukefalos.se för första gången ut på internet. Det har för det mesta varit...
Svar
5
· Visningar
21 944
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 771
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp