Några frågor m.m.

B

**BORTTAGEN**

Hej på er alla!

Är ny här. Ja inte så ny, jag har varit här och läst ett tag, men inte skaffat mig något användarkonto ännu.
Vet inte heller om jag törs det. Tycker att alla är så elaka mot varandra. Eller är det bara vad jag tycker? Många verkar vara så jätte duktiga om dom får säga det själva, men det lyser ju igenom deras fasad, om man läser lite mellan raderna. Många trådar tas ju även bort för att folk hackar på varandra eller så blir dom låsta. Varför kan man inte i stället ta till sig av vad andra vet eller har varit med om utan att bli elaka? Alla har väl något bra att komma med? Har inte sett någon specifik sida där dom hackar mer än på dom andra. Tycker det verkar vara ett generellt beteende på alla sidor. Inte heller är det vissa som är elaka, utan det är många olika, beror på vilken sida man är och läser. Många bra läsningar blir ju borttagna för att folk inte heller läser vad andra skrivit ordentligt. Varför läses inte inläggen ordentligt? Är det för att ni vill ha igång en diskussion eller är ni bara lata? Vore nog inte så många missförstånd här om alla läste svaren ordentligt innan man slänger ur sig sina svar. Något annat jag också sett är att det är vissa personer som ni hackar mer på än andra. Beroende också på vilken sida man är och läser. Dom måste vara väldigt dåliga eftersom det blir så. Fast själv tycker jag att dom har haft bra svar och frågor, men ändå är ni elaka mot dom. Fast det är klart jag har ju inte varit här så länge, Sedan går detta i perioder. Är nu ett litet tag sedan jag varit här och läst. Men ibland går det väldigt hett till, sedan är det cool lugnt ett tag innan det drar igång igen. Har det varit för lugnt då, så alla måste vädra sina känslor? Skulle vara trevligt att få lite svar på detta utan att folk blir elaka, utan övertyga mig istället då för att skaffa ett användarkonto här, om det är så man är välkommen. Skulle också vilja kunna svara och skriva här. Med alla mina frågor och allt som hör till. Samt kanske kunna skaffa mig ett helt drös med nya vänner.
 
Jag håller med dig att det är mycket "skit" på dessa sidor emellanåt. Problemet med en del är kanske att de anser sig anonyma och lever ut en roll som de inte är, det problemet finns på alla forum.

Annars är det en ok site där det går att fråga och dela med sig om råd etc. Problem kan i och för sig uppstå om någon tar till sig råd istället för att kontakta veterinär. Vad jag sett så lämnar de flesta bra råd här utan att framhäva att just det är sant. Jag har själv inget konto här men tror att du lugnt kan komma med i skribentgänget här. Det kan vara ett mission att tona ner de få som bråkar.
 
Åh, folk är som dom är. Själv undviker jag att vara nedlåtande. Alla fixar inte det. En information kanske påvisar att dom gjort fel eller så har dom inte nått framgång i tillräcklig utsträckning och måste ta ut det på någon och då passar Bukes forum utmärkt. Ta inte åt dig av dom. Läs det du har glädje av och svara på det du känner för och tänk att dom som vräker ur sig mest dynga mår sämst själva. :D
 
eftersom det finns många olika åsikter och personligheter så är det kanske inte så konstigt att de kan bli lite onda ord ibland, därmed inte sagt att det är vidare trevligt, men så är det ju i verkliga livet också..

om du kan undvika att ta åt dig så ska du se att det gå bra ;)
 
Håller med dig att det kan vara så här ibland. Men som någon sa att så är det i verkliga livet också.

Tycker gott att du skall skaffa dig ett användarnamn och komma hit och börja prata med oss. Lycka till.
 
Jag har personligen aldrig varit med om några riktigt elaka påhopp ännu, men jag har inte stuckit ut hakan så långt heller. Som man bäddar får man ligga....oftast...
 

Liknande trådar

Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 541
Senast: Lobelia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
51 815
Senast: Gunnar
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 041
Senast: LiviaFilippa
·
Småbarn Jag har en dotter som är snart 6 år (början av sommaren) som är väldigt känslig. Det var, och är, även jag. Så jag kan känna igen mig i...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp