Några frågor

shady

Trådstartare
:banana: Har sett att en del skriver som anonyma. Hur går det till? Har alltid trott att man måste ha ett användarnamn och vara inloggad.

Hörde någon sa att om man har två användarnamn så kan man vara inloggad med bägge namnen samtidigt. Hur är det möjligt?

Ja har man två datorer kan jag förstå det men med en dator och två användarnamn.??
 
Om du öppnar två fönster och loggar in med ett namn i vardera fönstret så går det bra. Ibland är dottern och jag här samtidigt, om det är för jobbigt att logga ut den ena och in den andra i en diskussion.

Man kan vara anonym på Om Bukefalos tror jag. Ingen annanstans.
 
Man kan vara anonym under detta forum, men det är mer tänkt till personer som ännu inte blivit medlem och kanske har frågor först.

Ingen annastans är det möjligt.
 
Om man vill ha hjälp exempelvis med hur man loggar in så kan det vara bra om man slipper logga in för att ställa den frågan :p
 
Tack för era svar. Men en sak förstod jag inte, i det snuffsan skrev. Att man kan vara inloggad under två olika namn.

Vet en som har två användarnamn men bara en dator. Skall detta vara möjligt då eller??
 
Är inget jag har för avsikt att göra. Var bara nyfiken, sedan räcker det med att ha ett nick :)
 
Japp.

Du kan klicka på "inloggade", ibland kan man se samma nick inloggat flera gånger ! Det är så de har gjort !
 
Jaha, och vad skall det vara för mening med det? Räcker det inte att ha ett användarnamn, och vara inloggad en gång bara?
 
Tja säg det !

Endel vill ju ha ett extra användarnamn så att de kan skriva om känsliga saker. För andra så kanske det finns flera i familjen som har egna användarnamn.

Och att logga på med samma namn flera gånger är nog helt enkelt om man sitter på en långsam förbindelse så kan man läsa i ett fönster medan man tex väntar på att ett inlägg skall läggas in klart i ett annat fönster. I vår stressade tid så tjänar man nog några minuter ;)
 
Men nä, inte visas man väl två gånger i inloggade-listan för att man har fler fönster än ett uppe? :confused: Jag brukar nästan alltid ha fler än ett fönster med Buke uppe, för att t.ex. läsa och skriva pm i ett och surfa i det andra. :)

/Erica
 
:confused:Nu fattar jag absolut inget. Ibland har man ju sett att det är någon på inloggningssidan som har sitt namn 2-3 ggr. Har aldrig fattat varför eller hur det blivit så.

Om någon som kan det här ser det, kan ni förklara ordentligt för mig?
 
Så med andra ord om jag inte blir inloggad direkt utan gör det själv, så kan jag öppna ett nytt fönster och logga in med ett annat namn? Samtidigt som jag är inloggad som shady i ett annat fönster?

Hjälp vad rörigt det blev, hoppas ni förstår
 
Varför testar du inte bara istället för att skriva och få förklaringar du ändå inte förstår? Försök själv.
 
Är inte intresserad av att ha två användarnamn. Fast det är klart går ju att testa och sedan inte använda det mer.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
838
Senast: Unafraid
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 610
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 016
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Uppdateringstråd 29
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp