Några köraktiviteter i sthlms området

M

miamiamia

Hej!
Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt till våren!! Om intresset finns så kanske vi kan gå ihop och ordna något. :confused:
/M

A

alisson

DM i bruksskörnig :D Men lova bara att inte vinna! :devil:
Tyvär är min körhäst inte så mkt körhäst just nu(ingen vagn och sne häst :crazy:)
/A :)

M

miamiamia

Hmm! Inte så troligt att jag skulle åka på brukskörning med mina hetsporrar till hästar. Jag kanske borde åka och titta då jag bara har kört en tävling i bruks och det var för 13 år sedan med min shettishingst. Har ingen uppfattning om hur det har utvecklats på senare år! :confused:
/M

A

alisson

Tror inte det hänt så mkt! Men om du ska titta får du PM innan så jag får veta vem du är!(tog mig ju aldrig till SM när jag skulle spana :()
Annars skulle det va skojigt och se dig tävla bruks :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
26
· Visningar
2 918
Hästvård Hej! Jag står inför ett tufft beslut om att eventuellt låta min bästa vän på 20 år få somna in. Jag har ägt honom sedan han var 7 år...
Svar
8
· Visningar
998
Övr. Hund Hur oroliga är ni för när det finns varg i närområdet när ni är ute med hunden i skogen? Låter ni bli att ha hunden lös (om ni brukar ha...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 771
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
3 558
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• CLXXI Vad gör vi?
  • Sommarföräldrar 2022
  • Era sämsta ordspråk.