Några köraktiviteter i sthlms området

M

miamiamia

Hej!
Är det någon som vet några köraktiviteter i stockholmsområdet under vintern. Inomhus maraton eller annat. Det känns ju ganska långt till våren!! Om intresset finns så kanske vi kan gå ihop och ordna något. :confused:
/M
 
DM i bruksskörnig :D Men lova bara att inte vinna! :devil:
Tyvär är min körhäst inte så mkt körhäst just nu(ingen vagn och sne häst :crazy:)
/A :)
 
Hmm! Inte så troligt att jag skulle åka på brukskörning med mina hetsporrar till hästar. Jag kanske borde åka och titta då jag bara har kört en tävling i bruks och det var för 13 år sedan med min shettishingst. Har ingen uppfattning om hur det har utvecklats på senare år! :confused:
/M
 
Tror inte det hänt så mkt! Men om du ska titta får du PM innan så jag får veta vem du är!(tog mig ju aldrig till SM när jag skulle spana :()
Annars skulle det va skojigt och se dig tävla bruks :cool:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Oerhört viktig fråga 😅 Jag lyckades bli beroende av avsvällande nässpray förra vintern/våren och det tog ganska lång tid innan jag...
2
Svar
28
· Visningar
996
Senast: Sirap
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
956
Senast: tanten
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 215
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 264
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp