Några Samsung (S8) -frågor

strawberrysylt

Trådstartare
1. Om jag vill ha Youtube på i bakgrunden samtidigt som jag gör något annat på mobilen? Det borde väl gå? Nu blir det tyst när jag öppnar en ny flik...

2. Hur tar jag panoramabilder?

3. Hur tar jag en bild om jag t ex vill spara ett foto av en sida jag varit inne på?

Tack!
 
Youtube måste vara uppe hela tiden, väldigt irriterande! (Hoppas alltid att de ska komma på någon funktion som gör att man ha det på i bakgrunden)

Panomora bild så går du in på kameran och väljer panorama(så är det på 9an alla fall)

Vill du spara själva bilden eller ta en printscreen på hela sidan?:D
 
Tack @Bufera !

:( men vad tråkigt! Det borde ju va en bas-funktion kan man tycka :p.

Hmm, jag hittade inte det...ska kolla igen!

Vilket som :) lär mig gärna både och.
 
Tack @Bufera !

:( men vad tråkigt! Det borde ju va en bas-funktion kan man tycka :p.

Hmm, jag hittade inte det...ska kolla igen!

Vilket som :) lär mig gärna både och.
På min kan jag välja om jag vill trycka på 2 knappar samtidigt för att ta pt eller svepa med hela handen åt vänster. Så lätt att bara svepa!


I min kamera ser det ut så här:
Screenshot_20181211-182329_Camera.jpg


Jag kan ändra längst upp där texterna står och byta till valfri :)
 
Jag trycker också på två knappar på sidorna för att få en screenshot. Behöver du ladda ner bilden är det oftast att bara hålla fingret på den lite längre.

Panorama:
 
1. Om jag vill ha Youtube på i bakgrunden samtidigt som jag gör något annat på mobilen? Det borde väl gå? Nu blir det tyst när jag öppnar en ny flik...

2. Hur tar jag panoramabilder?

3. Hur tar jag en bild om jag t ex vill spara ett foto av en sida jag varit inne på?

Tack!
Jag fick just idag en notis fr YT om att man mot en månadskostnad kan få YT att forts i bakgrunden. Men det är jag själv inte så intresserad av.
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 475
Senast: verser
·
IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 349
Senast: hastflicka
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
24 572
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp