Några små ändringar i menyerna

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Jag har flyttat snabbknappen för att byta till Mörk respektive Ljus layout från den övre gröna menyn till den vita/svarta undermenyn.

Den finns även kvar precis som tidigare under hamburger-menyn som du hittar längst upp till vänster på alla sidor.

Jag har tagit bort den utfallande kugghjuls-menyn i den vita/svarta undermenyn och placerat de viktigaste länkarna direkt i menyn, vilket gör att samma länkar syns där som under hamburger-menyn.

De borttagna länkarna finns tillgängliga bland annat via Nytt-länken och användarkonto-menyn.

Min förhoppning är att denna ändring skall göra saker och ting lite enklare, renare och klarare.
 
Aha, det VAR något som hade ändrats! Jag är alldeles snurrig i huvudet efter en extremt intensiv arbetsdag/vecka och funderade på om jag hade blivit galen eller om det inte såg lite annorlunda ut här inne ändå, men jag kunde inte sätta fingret på vad som ändrats.
 
Jag har flyttat snabbknappen för att byta till Mörk respektive Ljus layout från den övre gröna menyn till den vita/svarta undermenyn.

Den finns även kvar precis som tidigare under hamburger-menyn som du hittar längst upp till vänster på alla sidor.

Jag har tagit bort den utfallande kugghjuls-menyn i den vita/svarta undermenyn och placerat de viktigaste länkarna direkt i menyn, vilket gör att samma länkar syns där som under hamburger-menyn.

De borttagna länkarna finns tillgängliga bland annat via Nytt-länken och användarkonto-menyn.

Min förhoppning är att denna ändring skall göra saker och ting lite enklare, renare och klarare.
Var hittar jag trådar jag startat, på ett enkelt sätt?
Tycker kugghjulsmenyn var bättre.
 
Var hittar jag trådar jag startat, på ett enkelt sätt?
Tycker kugghjulsmenyn var bättre.
Klicka på Bevakat, då ser du länkar till ett antal varianter av trådar högt upp på sidan:
Dina trådar - Trådar du gjort inlägg i - Obesvarade trådar - Bevakade trådar - Bevakade forum

Om du klickar på Nytt-länken finns även en del av dessa länkar högt upp på sidan. Jag skall se om jag kan lägga in de som fattas.
 
Jag har nu lagt till "Dina trådar" under Nytt.

Precis som med de andra länkarna här visas enbart de olästa.
Om man vill se alla är det bara att kryssa bort filtret för olästa så visas alla.

Går man via Bevakat är standard istället att visa alla trådar.
 
Jag har nu lagt till "Dina trådar" under Nytt.

Precis som med de andra länkarna här visas enbart de olästa.
Om man vill se alla är det bara att kryssa bort filtret för olästa så visas alla.

Går man via Bevakat är standard istället att visa alla trådar.
Skulle vi kunna lägga bevakat först igen på denna meny? Trycker fel hela tiden nu.
 
Skulle vi kunna lägga bevakat först igen på denna meny? Trycker fel hela tiden nu.
Jag tänkte först skriva att jag tror det är bättre att låta det vara som det är, ge det några dagar så har man nog vant om sig.

Men så tittade jag lite mer på ordningen på övriga länkar och bestämde mig för att ändra, förhoppningsvis är det inte alltför många som har vant sig med den förra placeringen.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 486
Senast: Nahar
·
Bukefalosnyheter Nu är det nästan två dygn sedan jag lade in lite nyheter på Bukefalos, vet inte om någon upptäckt det. I den vita meny-listen högt upp...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 704
Senast: clusia
·
Bukefalos Överlag är det otroligt irriterande med alla dessa ändringar under en tid. gör EN rejäl omgörning av forumet om det är så att det finns...
Svar
15
· Visningar
1 128
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp