Nailed it!

Ninnurur

Trådstartare
Kollar på Nailed it! Holiday säsong 2. Funderar på om vi har några mästerbagare här som vill visa upp sina kreationer? Gärna med en bild på hur det skulle se ut också ;)


(I Nailed it! tävlar ganska kassa hemmabagare i att efterlikna proffsbakverk. Lite hysteriskt men väldigt roligt :D)
 
Åhåhåhååå det här tycker jag om :D

Jag tror inte att jag har nån bild kvar men jag lyckades iaf nyligen med konststycket att göra en silviakaka upp och ner :angel:
 
Har ingen bild på hur den skulle se ut, är 4 år sedan då jag på bonusens första födelsedag med mig i huset skulle spexa.

received_624927461316874~2.png


Den var dessutom helt gjord i chokladbollsdeg. Totalt oätlig.
 

Liknande trådar

Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 441
IT & mobiler Jag sitter mycket hemmakontoret nu för tiden och leker i Adobes Creative Cloud om kvällarna, och dels är det inte så roligt att sitta på...
Svar
2
· Visningar
587
Skola & Jobb Nu har det vid ett par tillfällen dykt upp idén om att jag skulle kunna leda en studiecirkel i något ämne. Jag kan lite av varje, men är...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
8 426
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Gjorde ett konto här enbart för att få lite svar på saker jag går och klurar på! Jag hoppas att tråden ligger på ett passande forum :)...
Svar
7
· Visningar
1 090
Senast: Zpunk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp