Bukefalos 28 år!

Nåldocka idag igen..

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, då va det dags igen för några till provtagningar på mig. Undra vad de kommer testa denna gången?
Var iväg hos vårdcentralen i fredags eftermiddag. Alltid så himla tacksamt att få komma dit så sent när man vet att läkarna bara vill gå hem och labbet dessutom är stängt. En ny läkare denna gången också, som inte ens hade kollat i min journal eller hade dator att tillgå. Summa sumarum av det besöket blev några till provtagningar plus en tillsägelse att komma tillbaka när jag har en mer konkret diagnos, som blödande tarm eller nåt. Tack!

Helgen har varit som vanligt i alla fall, tryckande huvudvärk och massa ont i lårpartiet. Känns som att jag har kraftig träningsvärk men jag har ju inte gjort något aktivt sen en vecka tillbaka. Va ute och skrittade med Zam men det bör väl inte ge träningsvärk? Igår va det dressyrträning igen men min tränare fick hoppa upp och rida istället för mig. Hon såg att jag va på bristningsgränsen och Zam är alldeles för stor och tung för att orka rida ihop när man inte har all ork.

Näe, snart min tur att komma in å ta prover. Sen bär det av till psykologen..
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
15 115
Senast: Trott
·
Kropp & Själ (Nytt nick, gammal användare.) För att hålla det här inlägget från att bli en hel roman håller jag mig kort och skalar bort en del hel...
Svar
0
· Visningar
696
Senast: Mandarinen
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den här helgen hade jag tänkt skörda mina grönsaker, men igår regnade det och idag ligger jag i sängen och är apatisk. Måendet är inte...
8 9 10
Svar
190
· Visningar
13 192
Senast: Calyptra
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 001
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp