Namn till möss?

W

Wobbler

Någon som vet två namn till två möss :confused:

Till två tjejer :D

Namnen ska liksom passa ihop som typ Piff och Puff :)

Mina mus tjejer hette första ronden: Svea, Hoppsan, Vippsan och Lissidor; Andra ronden: Tiffany, Toffie, Toffiefi :o

Hade 3 möss för lääänge sen, dom hette: Mini, Molly och Skrållan.
Så det vore ju tufft om dina hette typ..Mini II eller Molly II eller varför inte Skrållan II :bow:

(Ta inte det på allvar!)

Hade det vart hanar så vet jag vad JAG hade döpt dom till:
Jean Pierre Skogsbär och Steve Naturelle :D
Har längtat i många år efter att få döpa några djur till dom namnen men det blir ju aldrig så :(

Thelma och Louise måste ju vara det enda rätta om man ska döpa sina djur i sann feministisk anda... :D

mina två möss hette jerker å sverker :confused: även om de var tjejer,,,det var min bror som döpte dem.,.,.,.,

Liknande trådar

Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
245
Övr. Hund En 8-veckors Golden Retriever tik valp hamtas hem Lordagen den 17:de Augusti. Jag har tva namn pa gang men kan ju inte bestamma mig...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 406
Senast: hastflicka
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
46 47 48
Svar
959
· Visningar
77 447
Senast: Sel
·
Foder & Strö Hej! Vi har precis tagit hö och det är första året vi gör så. Har lite svårt att veta vad mina två varmblodshästar ska ha för extra...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: Raderad medlem 148240
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tatueringar i arbetslivet