Bukefalos 25 år!

Namn till möss?

W

Wobbler

Någon som vet två namn till två möss :confused:

Till två tjejer :D

Namnen ska liksom passa ihop som typ Piff och Puff :)

Mina mus tjejer hette första ronden: Svea, Hoppsan, Vippsan och Lissidor; Andra ronden: Tiffany, Toffie, Toffiefi :o

B

Bisquit

Hade 3 möss för lääänge sen, dom hette: Mini, Molly och Skrållan.
Så det vore ju tufft om dina hette typ..Mini II eller Molly II eller varför inte Skrållan II :bow:

(Ta inte det på allvar!)

M

maiden

Hade det vart hanar så vet jag vad JAG hade döpt dom till:
Jean Pierre Skogsbär och Steve Naturelle :D
Har längtat i många år efter att få döpa några djur till dom namnen men det blir ju aldrig så :(

K

knyttet

Thelma och Louise måste ju vara det enda rätta om man ska döpa sina djur i sann feministisk anda... :D

Z

zelda

mina två möss hette jerker å sverker :confused: även om de var tjejer,,,det var min bror som döpte dem.,.,.,.,

Liknande trådar

Juridik&Ekonomi Skulle ni köpa något av någon som på swish har skyddad identitet? Jag skulle köpa en sak av en tjej, hon bodde en bit bort så skulle...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 896
Mat Ja som topic lyder typ.. Vilka hel/halvfabrikat köper ni där ni helt klart tycker det är slöseri att göra det själva istället? Tänker...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
5 229
Övr.Hund Varför heter era hundar det de gör? Finns det någon särskild tanke bakom eller är det bara ett namn nu gillar? Jag har inte döpt någon...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 911
Avel Som rubriken lyder.. Jag förlorade min första egna uppfödning i början av sommaren som är efter min själsfrände, min bästa vän.. Hon...
Svar
0
· Visningar
223

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp i trots/slyngelåldern
  • Banta katt

Hästrelaterat

Omröstningar