Bukefalos 28 år!

J

_jossan_

... kissen måste få ett namn snart!! Har läst en massa gamla trådar, men inte hittat nåt passande ännu... Lite nya förslag kanske? :)

Han är en väldigt kaxig och bestämnd herre, så gärna något som anspelar på det. Eller nåt som har med alkohol att göra. Har funderat på Smirnoff, Smirre... Tycker det är ganska sött. :love: Tyvärr har jag inte riktigt medhåll här hemma :confused:
Så, några nya idéer?! :bump:
 
Smirnoff är ett av mina favoritnamn, har många gånger funderat på det namnet! Men det bidde en Chivas istället. :D

Vilken färg har katten?
 
Svårt att beskriva färgen riktigt, men han är lite ljust rödaktigt creamfärgad... :confused: och vit under magen, benen och bringan... Ungefär så...

Sööööt som få! :love: :love:
 
Nåt sånt, ja, fast lite svårt att se på den bilden...

Jisses vilken katt! :D :love:

Kallas det Cream när dom ser ut sådär? Är inte så hemma på kattens färger, :o fråga mej om hästars istället! :idea:
 
Lucifer är faktiskt fint! :devil: :D
Snuttis vore kanske lite för ironiskt :rofl:
 
Tarzan finns i funderingarna, liksom Curry.
Men Razze tror jag nog inte det blir!! :o
 
Kanske inte razze tänkte inte så mycket på det när jag skrev :o men Oliver kanske passar bättre eller kanske Leo
 
Ja, färgen heter creme (inte cream, det heter det på engelska).
Och det är förstås svårt att jämföra en korthårig katt med en perser, men ändå.
 
Föstog att du inte riktigt menade vad du skrev! :D
Oliver och Leo är för snälla namn för min smak...

Förra kissen hette för övrigt Miss Wacky :D
 
Okey, creme! Det är nog så han ser ut, ska ta å fixa lite bilder i helgen tänkte jag! =)
Men persern du visade var verkligen vacker! :love:
 
Hon tillhör en av mina kompisar. Lill-Fixan heter hon, och hon är en rikigt bstämd liten dam! De brukar raka ner henne i pudelklippning, astufft! :D
 

Liknande trådar

Småbarn Jag har varit helt ledig från mitt jobb i snart ett år, och har ungefär en månad kvar tills jag ska börja jobba. Nu är barnen ett...
Svar
13
· Visningar
1 602
Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 446
Hundhälsa Hej! Söker lite tankar och input kring situationen som uppstått här hemma. Min syster och man (och i praktiken även jag eftersom jag bor...
Svar
6
· Visningar
1 267
Senast: Dandylinn
·
Utrustning Snart blir det körhäst av henne istället... Jag är i sadeldjungeln igen. Fröken är inte så himla knepig att hitta nåt som ligger bra...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 823
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp