Namnbrickor?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 764
I

_Ishästen_

Nån som vet vars man kan beställa namnbrickor till grimmor osv. där man även kan få dem ingraverade på en gång? eller vet nån vars man kan få dem ingraverade?
Har varit runt till olika hästaffärer men de har inga namnbrickor.
Hittade en hästaffär i S-vall där de graverade in på skyltar men det är 65 mil dit & det känns lite långt att åka bara för en skylt :crazy:

Sv: Namnbrickor?

Gå in på ram & reklam på backenområdet eller nån annan som håller på med gravyr....

Kolla någonstans där de säljer travsaker. Travare brukar ha såna grimmor :smirk:

Mantops travshop gör det, finns masspor med stlar och utföande, kostar 80 kr inkl montering på grimman. De har en hemsida men jag minns inte adressen.....

_Ishästen_ skrev:
Nån som vet vars man kan beställa namnbrickor till grimmor osv. där man även kan få dem ingraverade på en gång? eller vet nån vars man kan få dem ingraverade?
Har varit runt till olika hästaffärer men de har inga namnbrickor.
Hittade en hästaffär i S-vall där de graverade in på skyltar men det är 65 mil dit & det känns lite långt att åka bara för en skylt :crazy:
Äkta norrlänning....vars :D :D

Hallå Ishästen!
Hur har det gått? Toppen med en sådan här tråd. Är själv ute efter precis samma sak, med skillnad att jag vill ha en på sadeln!

Var in på lokala travshoppen o de hade 18 * 100 mm stora, endast. Ska genast surfa iväg på länktipsen!

/R

Det var en annons i Ridsport idag om en firma som heter Convergent.
www.convergent.se
Märkprodukter som brickor och även textilmärkning.
/nocke/

Smart måste jag säga, märknisse som jag är...

De har namnbrickor på Henrikssons ridsport, kolla under Boxskyltar. Otroligt billiga oxå om man jämför med de andra länkarna i tråden. :) Ska nog köpa några, har även jag tänkt ha till sadeln.

Har idag beställt namnbricka via Bole produkter . Tyvärr finns inte just den här artikeln på webben, men om ni har senaste (?) katalogen, Vår/Sommar 2005 så hittar ni den på sidan 55. Fem olika fanns det (bl a precis en sådan som jag vill ha!!!) och Bole fixar gravyren också! :) Leveranstid cirkus 2-3 veckor. Totalkostnad borde landa på typ 100:- för en sådan liten skylt, inkl allt. Återkommer när den kommit!

Radinka

Jag hittade sånna brickor på henrikssonsridsport.se under "boxskyltar" :)

Det borde du kunna gå till en vanlig smyckes-affär i stan. Dom brukar ha olika grejer och kan skicka för gravering också, inte så dyrt!

Bison skrev:
Mantops travshop gör det, finns masspor med stlar och utföande, kostar 80 kr inkl montering på grimman. De har en hemsida men jag minns inte adressen.....

Är det bara jag som har problem med www.mantorpstravshop.se ???

I vänsterkanten finns en massa rubriker, travsportutrustning, ridsportutrustning, till hästen, till ryttaren, o s v. Om jag har musmarkören långt till höger så kan jag se hur det bläddrar fram bl a hovslageri, stalltillbehör, island m m. Men så snart musmarkören närmar sig rubrikerna så försvinner allt från "hovslager" och nedåt... Dessa rubriker går alltså aldrig att klicka på!!!

Under vilken rubrik hittade ni namnbrickorna?

_Waccardi_ skrev:
Jag hittade sånna brickor på henrikssonsridsport.se under "boxskyltar" :)

Jättebra tips! De runda för 29 kr styck tycker jag var både fina och prisvärda! Här ska beställas!!!

Travshopen på solvalla. Fina, men jag minns inte tyvärr vad vi betalade för dem...

/cj

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 134
Senast: super
·
Hästvård Vårt stall är låst pga att veterinären tagit prov för kvarka, även om de själva medger att misstanken är väldigt låg. Under tiden får...
Svar
4
· Visningar
580
Senast: Cambrie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 600
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag börjar bli lappsjuk av att bara vara på "Steg till arbete" mån-fred för föreläsningar, anteckningar, diskussioner, pappersifyllande...
Svar
1
· Visningar
422
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Boxmattor, erfarenheter?