Namnförslag?

D

Dolores_88

Det är på tiden att min kaninhane får ett ordentligt namn nu! Han hette Ia tidigare och när det sedan visade sig vara en kille så har han inte haft något namn. Han är svart otter, pappa heter Otto (löwen) och mamma heter Afrodite (rex). Hans helsyster heter Loa.

Vill inte ha något jättevanligt som t.ex. Sotis, Ludde eller liknande. Tycker det är mycket lättare att döpa honor!
Ge mig lite förslag nu!

 
Sv: Namnförslag?

Varför helt enkelt inte bara kalla honom Io? Io är en av Jupiters månar och likt det gamla namnet. Vi hade en jättefin katt när jag var liten som kallades Io!

/KT
 
Sv: Namnförslag?

Tacritan
Taffel
Frangelico
Totti Bob

dom hanar jag har nu har fått namnen Hampus, Morpheus och Ganti (betyder busfrö på isländska).
 
Sv: Namnförslag?

Men ååååhhhh! Han likna min lilla hunnybunny jag hade för många år sedan. *sakna*
 
Sv: Namnförslag?

Io var ett väldigt bra förslag! Jag ska smaka på det ett tag till.. :)
 
Sv: Namnförslag?

Tja, den enda kanin jag någonsin ägt hette "Stuffen". Det tycker jag är ett bra namn. :)
 
Sv: Namnförslag?

Tack allihopa för era förslag! Speciellt tack till KungTulle! :bow:
Kaninen heter numera Io!
 

Liknande trådar

Däggdjur Hej! Jag har nyligen fått tagit över en kanin på två år som i sitt förra hem hetat Leo, problemet är att en av mina småbröder också...
Svar
11
· Visningar
1 670
Senast: kökshäxan
·
Övr. Katt Får, om ungefär en månad hem, två små kattbäbisar, honor, som jag skulle vilja ha lite namnförslag till. Jag vill inte att det ska vara...
Svar
12
· Visningar
2 648
Övr. Djur Såg i en annons att en kille skänkte bort två kaniner med bur, och var inte särskilt långt bort heller (1,2 mil = 20min med bil)...
Svar
8
· Visningar
1 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp