Bukefalos 28 år!

Namninsamlingstrådar

Rosett

Trådstartare
Är väl inte tillåtna? Iaf har jag fått läsa det. Nu finns det en på gnägg som är kvar trots triangling och det var samma med RGB-tråden för ett tag sen.

Eller det kanske bara är vissa namninsamlingar som är tillåtna?
 
Sv: Namninsamlingstrådar

Hoppas inte tråden blir borttagen, skulle ju vara tråkigt! Då kan man ju lika gärna triangla alt. förbjuda trådar som lyder "vilken tröja ska jag köpa, den svarta eller gråa?" för det är just så jag tolkar Lena Furbergsserietråden. En namninsamling är ju mer om man skriver sina namn :P
 
Sv: Namninsamlingstrådar

Jag ser det bara som folk som visar sitt intresse för något helt fantastiskt? Orka tjura om det...
 
Sv: Namninsamlingstrådar

Hoppas inte tråden blir borttagen, skulle ju vara tråkigt! Då kan man ju lika gärna triangla alt. förbjuda trådar som lyder "vilken tröja ska jag köpa, den svarta eller gråa?" för det är just så jag tolkar Lena Furbergsserietråden. En namninsamling är ju mer om man skriver sina namn :P

Jag ser det bara som folk som visar sitt intresse för något helt fantastiskt? Orka tjura om det...

:bow::bow:
Dessutom tycker jag att det diskuteras också!
 
Sv: Namninsamlingstrådar

Här måste jag faktiskt hålla med whwycd! Det diskuteras ganska flitigt. Det vore väldigt märkligt om tråden togs bort. Jag är fortfarande inte jättehemma här på Bukefalos, men jag uppfattar inte tråden om Lena Furbergs eventuella samlingsalbum som en ren namninsamlingstråd...?
Hoppas den får vara kvar! :)
 

Liknande trådar

Kultur Jag läste mycket poesi när jag var yngre då jag också själv var aktiv med skönlitterärt skrivande. Sen har jag tappat bort det men nu...
Svar
0
· Visningar
156
Hundavel & Ras Jag hade tänkt starta en tråd för oss med chinese crested för längesen men tvekade lite om det är någon idé eller om det blir en helt...
Svar
0
· Visningar
290
Senast: Lillefrun
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 281
Senast: Twihard
·
Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
775
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp