Namnsmycken!

fragansia

Trådstartare
Måste bara få visa vad jag pysslat med den senaste tiden:
www


www


www
 
Sv: Namnsmycken!

Jättefina :love:
Hur gör man? Man stansar ut bokstäverna?

Tack! Perfekta som presenter!

Japp, man stansar och fyller i med svart färg(om man vill ha det svart förstås). Stansarna har jag köpt på Clas Ohlssons och brickorna finns lite överallt på nätet.
 
Sv: Namnsmycken!

Jag har köpt mina på fruparla.se men de finns på massor av ställen: barapyssel.se, frokenenvis.se, pagoni.se, pearlized.se m.fl
 
Sv: Namnsmycken!

:eek: vad fina! Detta måste jag försöka göra själv. Är brickorna man köper redan klara med ett hål i? Vad för färg använder du? Finns det brickor att köpa i affär kanske? Måste ha :love:
 
Sv: Namnsmycken!

Använder en vanlig svart vattenfast permanent tuschpenna på de silveplätterade (som på bilderna), de i riktigt silver ska jag använda leversulfit på istället (fast några sådana har jag inte gjort än...)

Hålen är färdiga

Det kan nog finnas brickor i vanliga affärer också men jag tyckte att det var smidigt att beställa på nätet, flera internetshoppar har fri frakt.
 
Sv: Namnsmycken!

Okej, tack! Får ta och åka iväg och kolla efter brickor och stansar nu :D

Kan verkligen inte sluta se på bilderna, verkligen så fina :p
 
Sv: Namnsmycken!

Okej, tack! Får ta och åka iväg och kolla efter brickor och stansar nu :D

Kan verkligen inte sluta se på bilderna, verkligen så fina :p
Tack!:)

Här är några fler:
1236781468_resized.jpg

Det allra första jag gjorde

1236781481_resized.jpg


Det här är mitt halsband:
1236781494_resized.jpg

Tog bort den lilla kristallen sen, tyckte att det blev lite mycket när jag fick på mig smycket. (M & L är jag och sambon, Juni är vår dotter:love:)
 
Sv: Namnsmycken!

Åhh :o vad snällt med fler bilder som jag kan sitta och dreggla över :D
Det sista var verkligen så fint, blir så personligt. Vart har du köpt kristallen och hjärtat?
 
Sv: Namnsmycken!

:D Hehe, varsågod! Kul att de kan inspirera någon iaf!

Hjärtat är köpt på samma ställe som brickorna (fruparla.se) och kristallen är faktiskt ett gammalt örhänge som jag snurrat till fästet på...
 
Sv: Namnsmycken!

du skulle inte kunna tänka dig att göra två sådana och sälja till mig!
Tyckte att det vore lite små romantiskt att ge en sådan till min kille..
Med tanke på att vi bara har varit tillsammans tre månader och känns inte läge att förlova sig så kanske man skulle kunna ge honom en sådan?
Vore jätte snällt
/Carro;)
 

Liknande trådar

Kultur Jag har så tråkigt! Strandsatt i soffan och behovet av något att titta på för att fördriva tiden är stort. Jag gillar det mesta (inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 397
Senast: sthu
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Badger
·
Samhälle Igår upptäckte jag att SJ appen som jag alltid använt innan visar inte tåg bakåt i tiden så om ett tåg som är försenat inte har märkts...
2
Svar
22
· Visningar
980
Senast: 95johsv
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 050
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp