panaccea

Trådstartare
vi får hem våran lilla Jack Russell-kille om två veckor,
men har jättesvårt för att komm på ett bra namn!

Vi vill att det ska vara lite ovanligt, så typ inget "fido" eller nått sånt tråkigt :p

sötnosen

kanske lite valp-tips?? (har iof varit runt o slukat i mig allt jag kan hitta på nätet :))
 
Oj jag gillar udda namn själv! :D

Bosse
Scheffield
Tjalle
Joppe
Ture
Torkel
Pjotor
Pekka
Mårten
Abbe
Greger
Wilfred
Elliot
Gordon
Hector

Kul med valp! :bump:
 
hhmm willow, tycker ni det e ett tjejnamn eller killnamn?

jag har hakat upp mig på att det är tjejjigt men sambon tycker det är killnamn och så heter tydligen nån dvärg det :p det är ett fint namn
 
min kompis jrt döpte jag till basil jack (basil till vardags). han avlivades tyvärr, men det är ett fydigt namn om jag får säga det själv :D JACK russel terrier och råttfångare = BASIL mouse (och pajas brazil jack cirkus)
 
Han såg ut som en Herbert tyckte jag men sambon sa absolut en Bosse. :p
 
Har ångrat mig!!! När jag läste Elinors tråd så är det absolut en Elliot. :love: :love:
 
tack för fina namn! står nu mellan Dollar, Zippo eller Nelson!

Nååå? vad säger ni? hjälp mig nu! :D
 
Ser ut som en Tiamo enligt mig!!

Italienska jättefina namn:
Birichino, (betyder busig)
Capitano, (Kapten)
Tizio, (kort och enkelt namn - betyder "en viss person")
 
Apex (spets, latin)
Crux
Dart
Ego (jag, latin)
Farrax
Grym
Kaxe
Vox
Warco
Zatyg

/Therese
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 714
Senast: anna_panna
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 174
Senast: Migo
·
Kropp & Själ Jag känner mig sjuk färdig med det här med mens och PMS. Jag har ett barn och vill inte ha fler, så nu känns det inte som det är nån...
2
Svar
22
· Visningar
2 213
Senast: Ms_Antrop
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 010
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp