Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare cissiny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 677
C

cissiny

Min mail vill inte alls, varje gång jag ska kolla efter nya mail så hittar den inte servern... Jag har en yahoo.se adress.

Bara nyfiken, nån mer med problem?

Ska testa att skicka ett mail från en annan adress bara för att se om det kommer fram...

Mvh Cissi

Sv: Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

Antagligen överbelastad server...sånt är ju jättevanligt med gratismailar..Tex: hotmail brukar bete sig sådär ganska ofta, då är det bara att vänta.

Sv: Nån mer med Yahoo mailproblem idag?

prova att gå in till yahoo.com istället. jag har varit inne hela dagen och det gick utan problem - däremot kommer jag inte in på någon annan sida - jobbigt!!!

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
694
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
34 083
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 468
Senast: Johanna1988
·
Kropp & Själ Har sen flera år haft det problemet och nu hitta ett schampoo som faktiskt funkar. System4. Men jag tycker inte mitt hår blir jättebra... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 666
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka