Nån mer som inte kan logga in på covidbevis.se?

Rosett

Trådstartare
Har försökt flera gånger, olika tidpunkter, olika dagar, vardag, helg, men kommer bara tillbaks till inloggningssidan efter att jag angett BankID pinkod.
Har felanmält via deras mail men det är väl många som kontaktar dem nu.

Fler som inte kan logga in?
 
Jag också, jag kommer så långt som att jag ska logga in för att skriva ut (dvs genom två qvr koder) och sedan sista innan jag kan skriva ut meddelar den bara att qvr koden inte är giltig för det. Förra gången jag loggade in var det inga problem. Mysko.
 
jag testade häromdagen, bara för att se om och hur det funkade. och det funkade felfritt för mig.
 
Min mamma lyckas inte logga in. Var tvungen att testa för mig och det funkade. Skönt ändå att hon inte är ensam om att inte lyckas, trodde vi gjorde nåt fel.
 
Jag hämtade mitt för första gången igår utan problem, och kan även logga in nu.
Vad använder du för enhet och browser? Har du testat olika?
 
Jag hämtade mitt för första gången igår utan problem, och kan även logga in nu.
Vad använder du för enhet och browser? Har du testat olika?
Safari på iPhone med mobilt BankID. Har även provat logga in på iPad med safari och chrome (med mobila BankID:t på tfn).
Kan inte prova med dator för har ingen.
Det går att logga in på ehälsomyndigheten, banken mfl men inte på covidbevis.se. :down:
 
Safari på iPhone med mobilt BankID. Har även provat logga in på iPad med safari och chrome (med mobila BankID:t på tfn).
Kan inte prova med dator för har ingen.
Det går att logga in på ehälsomyndigheten, banken mfl men inte på covidbevis.se. :down:
Testat att rensa cokies?
 
Har försökt flera gånger, olika tidpunkter, olika dagar, vardag, helg, men kommer bara tillbaks till inloggningssidan efter att jag angett BankID pinkod.
Har felanmält via deras mail men det är väl många som kontaktar dem nu.

Fler som inte kan logga in?
Hjälpte precis en bekant som hade samma problem. Det löste sig när vi använde min mobil istället, och loggade in med hans uppgifter och hans bank-id.
 
Kan hända att min tfn är för gammal, kan inte läsa min journal på 1177 heller sen de uppgraderade den. Köpte tfn 2016.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag har fått paket i Instabox och uppmanas via sms och mail att trycka på en länk och logga in på bankID för att få min pinkod till...
Svar
11
· Visningar
7 605
Senast: mysboll
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 177
Senast: LiviaFilippa
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 835
Senast: Enya
·
Fritid Under en sommar spenderar jag många timmar på olika badplatser, mestadels simmandes runt i vattnet då både jag och mitt barn är mer...
Svar
4
· Visningar
836
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp